فروش Galaxy S7 از تاریخ ۱۱ مارس آغاز می‌شود

به گزارش موبنا، منابع آگاه در خبرهای مختلف آخرین یافته‌های خود در مورد طراحی، امکانات، اندازه، قابلیت‌ها و لوازم جانبی این گوشی را به اشتراک می‌گذارند. حتی در برخی خبرها گفته شده است که سامسونگ از این محصول در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی می‌کند. ولی امروز برخی رسانه‌ها اخبار موثق‌تری را در این زمینه منتشر …

به گزارش موبنا، منابع آگاه در خبرهای مختلف آخرین یافته‌های خود در مورد طراحی، امکانات، اندازه، قابلیت‌ها و لوازم جانبی این گوشی را به اشتراک می‌گذارند. حتی در برخی خبرها گفته شده است که سامسونگ از این محصول در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی می‌کند.

ولی امروز برخی رسانه‌ها اخبار موثق‌تری را در این زمینه منتشر کردند. در این خبرها تاریخ دقیقی که قرار است Galaxy S7 وارد بازار آمریکا شود، اعلام شد.

حساب کاربری @evleaks‌ در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد فروش این پرچمدار کره‌ای از تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۱۶ در کشور آمریکا آغاز می‌شود.

لازم به ذکر است مدل قبلی این گوشی هوشمند موسوم به Galaxy S6 سال گذشته در کنگره جهانی تلفن همراه موسوم به MWC 2015 عرضه شود و سپس فروش آن از تاریخ ۱۰ آپریل در کشور آمریکا آغاز شد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا