بهره‌مندی ۱۱ هزار مشترک در گلپایگان از خدمات ADSL شرکت مخابرات

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، مهدی یوسفی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: شهرستان گلپایگان در حال حاضر ۴۲ هزار مشترک تلفن ثابت دارد و متناسب با تقاضا خط تلفن ثابت آماده واگذاری به مشترکین وجود دارد. رئیس اداره مخابرات گلپایگان با بیان اینکه امسال در راستای توسعه شبکه مخابراتی در …

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، مهدی یوسفی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: شهرستان گلپایگان در حال حاضر ۴۲ هزار مشترک تلفن ثابت دارد و متناسب با تقاضا خط تلفن ثابت آماده واگذاری به مشترکین وجود دارد.

رئیس اداره مخابرات گلپایگان با بیان اینکه امسال در راستای توسعه شبکه مخابراتی در سطح شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: طی سال جاری حدود ۱۰ هزار متر کابل‌کشی مسی و ۲۰ هزار متر فیبر نوری در محدوده مراکز شهید سیفی، شهید رجایی (مسکن مهر و شهرک الوند) و شهدای گوگد اجرا شده است.

وی بیان کرد: طرح‌های مسکن مهر گلپایگان و شهرک الوند به صورت کامل انجام شده و به زودی کلیه متقاضیان تلفن ثابت و ADSL می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت‌نام تلفن ثابت و در صورت نیاز سرویس ADSL به صورت هم‌زمان اقدام کنند.

یوسفی ادامه داد: طرح‌هایی نیز در مسکن مهر شهر گوگد و بخشی از شهر گوگد در دستور کار بوده که قسمت اعظم آن انجام و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و مابقی نیز در دست اقدام قرار دارد.

رئیس اداره مخابرات گلپایگان خاطرنشان کرد: در ابتدای امسال با راه‌اندازی شبکه مترو اترنت، پهنای باند بین شهرستان گلپایگان تا اصفهان به ۲۰ گیگابایت بر ثانیه افزایش یافت و در حال حاضر ۱۱ هزار مشترک در شهر و روستاهای گلپایگان از ADSL شرکت مخابرات و حدود مشترک از شرکت‌های PAP سرویس دریافت می‌کنند؛ همچنین با تجهیز و راه‌اندازی پورت‌های جدید ADSL در مراکز شهید سیفی، شهدای گوگد، شهید رجایی و گلشهر واگذاری سرویس در آن مراکز به‌روز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ به معنای تعداد تلفن در حال کار به ازای هر ۱۰۰ نفر است، تصریح کرد: در شهر گلپایگان ضریب نفوذ تلفن ثابت ۴۹.۲ درصد و ضریب نفوذ تلفن همراه ۷۵.۲ درصد است.

رئیس اداره مخابرات گلپایگان با اشاره به وضعیت پوشش تلفن همراه در شهرستان اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده پوشش تلفن همراه در روستاهای وانشان و عباس آباد بهبود یافته ضمن اینکه با راه‌اندازی ۱۲ سایت ۳G تا پایان امسال پوشش ۳G در محدوده مراکز شهید سیفی و شهید رجایی کامل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا