تبلت HTC Desire با قیمت ۱۷۰ دلار عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، تبلت HTC Desire هم‌اکنون با کد IV5001-A در این شرکت توسعه میابد و در نهایت قرار است با نام HTC Desire T7 وارد بازار شود. حرف T ابتدای کلمه تبلت است و عدد ۷ نشان می‌دهد که اندازه نمایشگر این محصول ۶.۹ اینچ در نظر گرفته شده است. این رایانه لوحی هم‌اکنون …

به گزارش موبنا، تبلت HTC Desire هم‌اکنون با کد IV5001-A در این شرکت توسعه میابد و در نهایت قرار است با نام HTC Desire T7 وارد بازار شود. حرف T ابتدای کلمه تبلت است و عدد ۷ نشان می‌دهد که اندازه نمایشگر این محصول ۶.۹ اینچ در نظر گرفته شده است.

این رایانه لوحی هم‌اکنون در سایت اینترنتی مرکز استانداردسازی Zauba هند موجود است و پیش‌بینی می‌شود با قیمت ۱۷۰ دلار روانه بازار شود.

مرکز استانداردسازی GFXBench هم اطلاعاتی را در مورد این محصول منتشر کرده است. این مرکز اعلام کرد رایانه لوحی مذکور نمایشگر ۶.۹ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد و برای آن تراشه Spreadtrum SC8830 با چهار هسته ۱.۳ گیگاهرتزی در نظر گرفته شده است.

این رایانه لوحی تایوانی رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی دارد و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه در تاریخ ۲۲ فوریه نمایشگاه MWC 2016 در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود، پیش‌بینی شده است شرکت HTC در نمایشگاه مذکور از این دستگاه رونمایی کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا