کاهش استقبال خریداران از برند ال جی

به گزارش خبرنگار موبنا، بررسی های بازار تلفن همراه حاکی از آن است که هم اکنون به دلیل عرضه گسترده برندهایی نظیر سامسونگ و هوآوی باعث شده تا مشتریان رغبتی به خرید گوشی های ال جی در بازار نداشته باشند. منابع بازاری بر این باورندکه کاهش تنوع مدل های ارزان قیمت و همچنین میانگین قیمت …

به گزارش خبرنگار موبنا، بررسی های بازار تلفن همراه حاکی از آن است که هم اکنون به دلیل عرضه گسترده برندهایی نظیر سامسونگ و هوآوی باعث شده تا مشتریان رغبتی به خرید گوشی های ال جی در بازار نداشته باشند.
منابع بازاری بر این باورندکه کاهش تنوع مدل های ارزان قیمت و همچنین میانگین قیمت این کالای ارتباطی باعث شده تا تمایل خرید مشتریان نسبت به برند ال جی در بازار کاهش یابد.
کاهش تقاضای مشتریان از گوشی های ال جی در حالی صورت میگیرد که این گوشی های کره ای به صورت گسترده در سطح بازار تلفن همراه عرضه می شود.
هم اکنون G4 این برند با قیمت یک میلیون و ۵۶۵ هزار تومان، MAGNA با قیمت ۴۲۵ هزار تومان، LEON با قیمت ۳۳۵ هزار تومان، G3 با قیمت یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان ، D724 G3 Dual Beat با قیمت ۷۰۰ هزار تومان، G2 mini با قیمت ۵۶۰ هزار تومان ، L70 DUAL با قیمت ۳۷۵ هزار تومان، L70 با قیمت ۳۵۵ هزار تومان و AKA با قیمت ۷۹۰ هزار تومان در ویترین مغازه ها قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا