ساندبار Curved سامسونگ به ایران می‌آید

به گزارش خبرنگار موبنا، سینماهای خانگی با اسپیکرهای متعددی که در گوشه و کنار یک اتاق قرار می‌گیرند، صداها را به خوبی تفکیک و از جهات مختلف برای کاربران پخش می‌کنند. ساندبارها نیز با همین کارکرد به‌عنوان نسل جدید سینماهای خانگی جای خود را در بازار لوازم صوتی و تصویری ایران باز کرده‌اند. سامسونگ الکترونیکس …

به گزارش خبرنگار موبنا، سینماهای خانگی با اسپیکرهای متعددی که در گوشه و کنار یک اتاق قرار می‌گیرند، صداها را به خوبی تفکیک و از جهات مختلف برای کاربران پخش می‌کنند.
ساندبارها نیز با همین کارکرد به‌عنوان نسل جدید سینماهای خانگی جای خود را در بازار لوازم صوتی و تصویری ایران باز کرده‌اند.
سامسونگ الکترونیکس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این محصول که از جایگاه خوبی در بازار ساندبار برخوردار است، خبر از حضور ساندبار Curved به‌عنوان همنشین جدید تلویزیون‌های Curved در ایران با قابلیت پخش صدا به‌صورت سه‌بعدی و با پیشرفت چشمگیری در فراگیر بودن (Surround) صدا خبر داده است.
طراحی Curved ساندبار مدل HW-J6060 تنها به دلیل زیبایی محصول نیست که نقش به سزایی در پخش صدا در یک محیط دارد. عملکرد پخش صدای فراگیر (surround) و شفاف ساندبار Curved سامسونگ به کمک بلندگوهای میانی و کناری آن صورت می‌گیرد. از طرفی انحنای محصول نیز به پخش صدا به‌صورت مدور و پرتاب آن به‌صورت افقی و عمودی کمک شایانی کرده است. ساب‌ووفر این مدل نیز نسبت به مدل‌های دیگر کشیده‌تر و زیباتر است و قابلیت قرارگیری در هر نقطه‌ای از محیط را دارد. این ساندبار با سیستم بلندگوی ۶.۱ کاناله و باس قدرتمند ساب‌ووفر هفت اینچی، صدایی بدون اعوجاج، شفاف و در فرکانس بالا منتشر می‌کند. بلندگوها در این مدل ساندبار سامسونگ ارتقا یافته‌اند و شش آمپلی‌فایر برای هر یک از بلندگوها در نظر گرفته شده است. طراحی جذاب در خدمت فناوری، محصولی را پدید آورده که صدایی منحصر‌به‌فرد پخش می‌کند.
ساندبار پیشرفته سامسونگ، مجهز به آخرین تکنولوژی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است. کاربران می‌توانند با اتصال بی‌سیم، بدون نیاز به هرگونه دستگاهی مانند هاب، با گجت‌های پخش‌کننده موسیقی و از طریق بلوتوث به ساندبار متصل و صدایی باکیفیت را تجربه کنند. اتصال بی‌سیم میان اسپیکر و ساب‌ووفر، پخش صدای سه‌بعدی، پخش صدای تلویزیون به‌صورت بی‌سیم از مشخصات دیگر این دستگاه است. همچنین این دستگاه می‌تواند فرمت‌های صوتی ALAC،AAC ،WMA ،MP3 ،FLAC ، OGGو WAV را نیز اجرا کند.
ساندبار Curved سامسونگ مدل HW-J6060 به گونه‌ای طراحی و تولید شده که کاملاً با طراحی تلویزیون‌های Curved همخوانی دارد. این همخوانی در طراحی و کنار هم قرار گرفتن تلویزیون و ساندبار باعث می‌شود انحنای هیجان‌انگیز تلویزیون، مشخص‌تر و چشمگیرتر به نظر بیاید.
همانند سال‌های گذشته که سامسونگ با معرفی محصولات خلاقانه‌ای همچون سینمای خانگی مجهز به آمپلی‌فایر تیوب خالی از هوا، بازه گسترده‌ای از ساندبارها و اسپیکرهای توزیع صدا به‌صورت ۳۶۰ درجه، بازار محصولات صوتی و تصویری را رونق بخشیده این بار نیز پیش‌بینی می‌شود این محصول خلاقانه گامی جدید در این مسیر باشد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا