تنهایی منصور، امکان ندارد!

ابوذر بابایی زاده: اما تو گویی بی جهت نام منصور براو پدر انتخاب نکرده بود که این یاری شده از سوی خالق مهربان در برابر بیماری زمینی امروز هر دردی داشته باشد درد تنهایی ندارد که در رسم بد تنهایی پیشکسوتان منصور به لطف مهربانی اش ،مهربانانه دوست داشته مي‌شود. استانداران در سراسر کشور این …

ابوذر بابایی زاده: اما تو گویی بی جهت نام منصور براو پدر انتخاب نکرده بود که این یاری شده از سوی خالق مهربان در برابر بیماری زمینی امروز هر دردی داشته باشد درد تنهایی ندارد که در رسم بد تنهایی پیشکسوتان منصور به لطف مهربانی اش ،مهربانانه دوست داشته مي‌شود.
استانداران در سراسر کشور این روزها به تهران آمده‌اند،ما هم نگوییم همه مي‌دانند برای چه؟! که این روزها روزهای رایزنی بعد از رایزنی است و استاندارلرستان یکی از ده‌ها استانداری است که در هوای آلوده تهران به دنبال خبرهای پاک برای کاندیداهای شهر خوداست.
اما مهندس بازوند در دنیای سخت سیاست،شبی به یاد دوست قدیمي‌اش مي‌افتد و خون قرمزش برای مردآبی به جوش مي‌آید  و سرزده به دیدارش مي‌رود که این سرزده دیگر از جنس دیداریک مدیر از مجموعه اش نیست که جنس این دیدار اخلاق است و مهربانی و شاید تنها دیدارمیان سیاست و ورزش که مورد پسند همه بود.
منصور آن شب شاد بود درمیان دوستانی از جنس ورزش و سیاست و شاید محفل شبانه منصورپورحیدری با نصرا… عبداللهی و هوشنگ بازوند را بهترین بهانه دیدم برای گوشزد کردن یک داستان تکراری که آقایان مسئول وقتی استاندار لرستان به فکر این پیشکسوت قدیمي‌است ،چندان خوشایند نیست که در این مدت بیماری خبری از بعضی از آقایان نبوده باشد که این آسیاب به نوبت است.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا