داور صهیونیستی در جشنواره فجر

طبق اصول حرفه‌ای برگزاری جشنواره‌های سینمایی، باید هنرمندان موفق و باتجربه چند سال اخیر به عنوان داوران جشنواره‌های ملی و سراسری منصوب شوند، اما گویا برگزارکننده‌های جشنواره فیلم فجر، شیوه معکوسی را ابداع کرده‌اند! چون در حالی سامان مقدم را به عنوان یکی از داوران بخش نگاه نو (فیلم‌های اول) منصوب کرده‌اند که فیلم ماقبل …

طبق اصول حرفه‌ای برگزاری جشنواره‌های سینمایی، باید هنرمندان موفق و باتجربه چند سال اخیر به عنوان داوران جشنواره‌های ملی و سراسری منصوب شوند، اما گویا برگزارکننده‌های جشنواره فیلم فجر، شیوه معکوسی را ابداع کرده‌اند!

چون در حالی سامان مقدم را به عنوان یکی از داوران بخش نگاه نو (فیلم‌های اول) منصوب کرده‌اند که فیلم ماقبل آخر وی، از شدت ساده‌انگاری با تمسخر تماشاگران کاخ جشنواره مواجه شد و در گیشه نیز به سختی شکست خورد و فیلم آخر وی نیز به خاطر ابتذال و ضعف مفرط، امکان راهیابی به جشنواره فیلم فجر را نیافت.

وی همچنین چند سال قبل یک فیلم ضدایرانی علیه انقلاب و دفاع مقدس ساخت که به زعم بسیاری از کارشناسان، ترجمه فارسی آثار ضدایرانی ساخته شده توسط صهیونیست‌ها است.

حالا دبیر جشنواره فیلم فجر باید توضیح دهد که کارگردانی که خودش دارای کارنامه مردود است، چطور می‌خواهد فیلم‌های دیگران را ارزیابی کند و نمره دهد؟

گردانندگان جشنواره  فیلم فجر با گزینش عنصر بی‌نسبت با انقلاب و ارزش‌های آن، بیگانگی خود را با مفهوم و گفتمان انقلاب به نمایش گذاشتند و تصویری از پروژه‌ نفوذ فرهنگی را عیان ساختند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا