٣ کشته و ٦ زخمی در تصادف تانکرحمل سوخت

وضعیت نامناسب جاده‌های استان کردستان از یک‌سو و همچنین افزایش تردد وسایل نقلیه به واسطه رسمی‌شدن مرز باشماق مریوان ازسوی دیگر باعث شده است تا هرچند روز یک‌بار تصادفی مرگبار را ازسوی تانکرهای حامل مواد سوختی و سایر وسایل‌نقلیه شخصی و عمومی در استان کردستان شاهد باشیم. بعدازظهر روز پنجشنبه بار دیگر وقوع یک تصادف …

وضعیت نامناسب جاده‌های استان کردستان از یک‌سو و همچنین افزایش تردد وسایل نقلیه به واسطه رسمی‌شدن مرز باشماق مریوان ازسوی دیگر باعث شده است تا هرچند روز یک‌بار تصادفی مرگبار را ازسوی تانکرهای حامل مواد سوختی و سایر وسایل‌نقلیه شخصی و عمومی در استان کردستان شاهد باشیم.
بعدازظهر روز پنجشنبه بار دیگر وقوع یک تصادف ازسوی تانکر حامل مواد سوختی در جاده سنندج- مریوان سه نفر را به کام مرگ کشاند و ٦نفر نیز در این حادثه دلخراش به شدت زخمی شدند. درجریان وقوع این تصادف که درحوالی روستای نگل در مسیر سنندج- مریوان روی داد، یک تانکر حامل مواد سوختی به صورت همزمان با یک پژو و یک خودروی پراید برخورد کرد و در محل وقوع حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند. براساس اعلام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان به دلیل شدت برخورد وسایل‌نقلیه ٦نفر زخمی شدند که با حضور نیروهای امدادی افراد زخمی برای مداوا به مراکزدرمانی انتقال داده شدند.
هومن قصری با اشاره به شدت تصادف روی داده، گفت: «با توجه به این‌که تانکر حامل مواد سوختی بود، آتش‌سوزی شدیدی در محل وقوع تصادف روی داد و سه نفر به دلیل سوختگی شدید در محل حادثه جان خود را از دست دادند.»
درهمین حال یکی از نیروهای امدادی حاضر در محل وقوع حادثه گفت: «محل وقوع حادثه به‌گونه‌ای بود که کار امدادرسانی با مشکل صورت می‌گرفت. محل وقوع تصادف در یک پرتگاه بود. البته کارهای امدادرسانی به خوبی صورت گرفت و اجازه سقوط وسایل‌نقلیه به داخل دره داده نشد ولی وضع افراد زخمی نیز به دلیل مصدومیت بالا و همچنین سوختگی مناسب نبود.»
جاده سنندج- مریوان یکی از شلوغ‌ترین جاده‌های استان کردستان به شمار می‌رود. درحالی ‌که کردستان درچند ‌سال اخیر درحوزه تصادفات رانندگی در بین استان‌های کشور با کاهش شمار کشته همراه بود ولی آمارهای ارایه‌شده نشان می‌دهد که در ‌سال جاری این آمار نه‌تنها کاهش پیدا نکرده که با افزایش نیز مواجه بوده است.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا