آتش‌سوزی اتوبوس ولوو با ١٧ مسافر

عباس جفاکش فرمانده عملیات آتش‌نشانی بجنورد درباره این حادثه گفت: «ساعت ٤١: ٠٥ صبح پنجشنبه خبر آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس ولوو به آتش‌نشانی بجنورد اطلاع داده شد. ٣ اکیپ اطفای حریق بلافاصله از ایستگاه‌های شماره ١ و ٣ در کیلومتر ١٦ محور آشخانه- بجنورد حاضر و موفق به مهار و اطفای حریق شدند.» فرمانده عملیات …

عباس جفاکش فرمانده عملیات آتش‌نشانی بجنورد درباره این حادثه گفت: «ساعت ٤١: ٠٥ صبح پنجشنبه خبر آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس ولوو به آتش‌نشانی بجنورد اطلاع داده شد. ٣ اکیپ اطفای حریق بلافاصله از ایستگاه‌های شماره ١ و ٣ در کیلومتر ١٦ محور آشخانه- بجنورد حاضر و موفق به مهار و اطفای حریق شدند.»
فرمانده عملیات آتش‌نشانی بجنورد ادامه داد: «آتش‌نشانان با استفاده از ٢ رشته لوله آبدهی و یک رشته لوله فوم (کف) شعله‌های آتش را فرونشاندند.»
سرهنگ علیرضا حسین‌زاده رئیس پلیس راه خراسان‌شمالی نیز با اشاره به این‌که این اتوبوس از انزلی به سمت مشهد درحال حرکت بود، علت وقوع این حادثه را نقص فنی در موتور اتوبوس اعلام کرد و گفت: «راننده اتوبوس به‌موقع از آتش‌سوزی وسیله نقلیه باخبر و همین امر موجب تخلیه سریع مسافران شد. آتش‌سوزی به این وسیله نقلیه خسارت زیادی وارد کرده است.»

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا