حمله «بهارستانی» به روحانی! +عکس

کیهان در تیتر صفحه نخست شماره امروز خود با اشاره به سخنان انتخاباتی رئیس جمهور نوشت:«مردم در انتظار عمل به وعده‌ها؛‌ دولت در سودای بهارستان !». این روزنامه در ادامه انتقاد خود از اظهارات روحانی آورده است: سخنان روز پنجشنبه رئیس جمهور محترم، از مصادیق تام و تمام یا حاشیه رفتن و ریل عوض کردن …

کیهان در تیتر صفحه نخست شماره امروز خود با اشاره به سخنان انتخاباتی رئیس جمهور نوشت:«مردم در انتظار عمل به وعده‌ها؛‌ دولت در سودای بهارستان !».

این روزنامه در ادامه انتقاد خود از اظهارات روحانی آورده است: سخنان روز پنجشنبه رئیس جمهور محترم، از مصادیق تام و تمام یا حاشیه رفتن و ریل عوض کردن است که معمولا هنگامی به کار می‌رود که یک چهره سیاسی با وعده‌های رنگارنگ  موفق به جلب رای موافق مردم بشود ولی هنگام عمل به وعده‌ها، با روش‌های عجیب و غریب، از زیر بار عمل به وعده‌ها شانه خالی کند و در عوض، هر روز در موضوعی که اساسا مردم در خصوص آن هیچ توقع و انتظاری از او ندارند، دخالت کند!

حمله بهارستانی به روحانی! +عکس

وطن امروز هم در تیتر صفحه نخست شماره امروز خود با اعتراض به دفاع رئیس دولت تدبیر و امید از دواطلبان انتخابات مجلس دهم در تیتری کنایه آمیز نوشت: «فرار از معیشت به سیاست».

به گزارش برترین ها؛ این روزنامه نیز با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جمع فرمانداران و استانداران آورده است: اظهارات جنجالی حسن روحانی علیه شورای نگهبان و ساز و کارهای قانونی انتخابات استراتژی دولت در دوران پسابرجام را فاش کرد.

بی‌سابقه علیه قانون! این تفسیر واقع‌بینانه‌ای از اظهارات روز پنجشنبه حسن روحانی در جمع نمایندگانش در استان‌ها بود. روحانی بی‌سابقه‌ترین اظهارنظرها را درباره سازوکار انتخاباتی در کشور به زبان آورد. او که خود برآمده از همین ساختار انتخاباتی است؛ در اعتراض به نتیجه بررسی صلاحیت‌ها در هیات نظارت بر انتخابات، نهادهای نظارتی را متهم به تلاش برای ایجاد یک مجلس تک حزبی کرد.

حمله بهارستانی به روحانی! +عکس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا