انبار چوب در پل چوبی آتش گرفت+عکس

ساختمانی که گفته می‌شود متعلق به یک انبار چوب است، در خیابان سپاه جنوبی تهران طعمه حریق شده است. ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در همین رابطه گفت: حریق در محدوده پل چوبی صورت گرفته و هم اکنون نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند و عملیات اطفاء حریق در حال انجام است. …

ساختمانی که گفته می‌شود متعلق به یک انبار چوب است، در خیابان سپاه جنوبی تهران طعمه حریق شده است.

ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در همین رابطه گفت: حریق در محدوده پل چوبی صورت گرفته و هم اکنون نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند و عملیات اطفاء حریق در حال انجام است.

گفتنی است شدت آتش سوزی به حدی بود که دود برخاسته از آن تا شعاع چند کیلومتری از مرکز شهر به راحتی قابل مشاهده بود.

منطقه پل چوبی تهران بورس صنایع چوبی است و در آنجا کارگاه ها و انبارهای زیادی وجود دارد.

خسارت وارده بسیار سنگین است

۱۸:۴۰: ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت و گوی زنده با بخش خبری  شبکه پنج سیما، خسارت وارده این آتش سوزی را بسیار سنگین عنوان کرد و گفت: ساعت ۱۶:۵۵ وقوع آتش سوزی به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: با توجه به دود غلیظ حاصل از این حادثه و کثرت تماس گیرندگان با ۱۲۵ ، ۶ دستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و دستگاه تهویه و بالابر به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی، محل آتش سوزی را کارگاه چوب بری به مساحت ۲۰۰ متر عنوان کرد و گفت: حریق این کارگاه به مغازه های مجاور و بخشی از طبقات ساختمانی ۴ طبقه سرایت کرده بود.

وی با بیان این مطلب که هم اکنون حریق اطفا شده است، تصریح کرد: تا این لحظه ازعملیات، موردی از مصدومیت و تلفات جانی گزارش نشده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، علت حادثه زمانی که عملیات به طور کامل به پایان برسد، توسط کارشناسان ارزیابی خواهد شد.

آتش سوزی در پل چوبی +عکس

آتش سوزی در پل چوبی +عکس

آتش سوزی در پل چوبی +عکس

آتش سوزی در پل چوبی +عکس

آتش سوزی در پل چوبی +عکس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا