پاسخ ایران و عربستان به میانجیگری پاکستان

به نقل از «داون نیوز»، «قاضی خلیل الله» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: تهران و ریاض پاسخ مثبتی به میانجیگری اسلام‌آباد داده است. وی افزود: دیدارهای مقامات دولتی و نظامی پاکستان از ایران و عربستان پردستاورد بود و جهت کاهش تنشها بین این دو کشور تاثیرگذار خاهد شد. خلیل الله خاطرنشان کرد که اظهارات …

به نقل از «داون نیوز»، «قاضی خلیل الله» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: تهران و ریاض پاسخ مثبتی به میانجیگری اسلام‌آباد داده است.

وی افزود: دیدارهای مقامات دولتی و نظامی پاکستان از ایران و عربستان پردستاورد بود و جهت کاهش تنشها بین این دو کشور تاثیرگذار خاهد شد.

خلیل الله خاطرنشان کرد که اظهارات نخست‌وزیر پاکستان در جمع خبرنگاران در تهران نشان داد که این دیدارها نتایج مثبتی درپی دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اظهارداشت که اسلام‌آباد به ارتباط بین ریاض و تهران ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به لغو تحریم‌های خارجی علیه ایران گفت: لغو تحریم‌های خارجی علیه ایران سبب گسترش روابط تهران- اسلام‌آباد در بخش‌های مختلف از جمله تجارت و بانکداری خواهد شد.

نخست‌وزیر و رئیس ستاد ارتش پاکستان هفته گذشته برای کاهش تنش‌های ایران و عربستان که پس از به شهادت رساندن شیخ «باقر النمر» افزایش یافته بود، از این دو کشور دیدار کردند تا نقش میانجی بین ریاض و تهران ایفا کنند.
منبع: تسنیم
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا