شورای نگهبان مانع ورود نامحرمان به انقلاب می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مروارید نیوز ؛ آیت‌الله سید محمد جواد رکنی حسینی امام جمعه بندرلنگه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همان گونه که شنیدید برجام بالاخره به سرانجام رسید که لازم است دولت و مسئولان در خصوص برجام به رهنمودها و توصیه‌های رهبری باید توجه کنند و …

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مروارید نیوز ؛ آیت‌الله سید محمد جواد رکنی حسینی امام جمعه بندرلنگه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همان گونه که شنیدید برجام بالاخره به سرانجام رسید که لازم است دولت و مسئولان در خصوص برجام به رهنمودها و توصیه‌های رهبری باید توجه کنند و در این عرصه از رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده و وزیر امور خارجه در این مسیر تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: تاکنون هر انتخاباتی که برگزار شده و خواهد شد برای دستیابی به راهکارهای قانونی بوده چرا که مدیریت جامعه باید بر اساس قانون باشد.

امام جمعه بندرلنگه تصریح کرد: دست اندرکاران انتخابات باید قانونی حرکت کنند و نهادهای قانونی نیز نباید مورد هتک حرمت، قرار بگیرند و یا تشویش اذهان عمومی صورت بگیرد.

آیت الله رکنی در بخش دیگر از فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: بدبین ساختن مردم به انتخابات اشتباه است چرا که انتخابات باید با حضور حداکثری مردم انجام گیرد و کسانی که انتخاب می شوند باید بتوانند در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند و باید مراقب نقشه ها و شیطنت های دشمنان باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد : در تمام دنیا معیاری برای رای آوردن و کاندید شدن وجود دارد مگر در آمریکا و فرانسه هرکسی پیدا شد میتواند خودشان را کاندید کند و معیار ها هم در جمهوری اسلامی ایران مشخص است و مسئولان باید مراقب باشند که در حقه های دشمن گرفتار نشوند و فرمایشات رهبری برای همگان حجت است.

خطیب جمعه بندرلنگه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پاسخ مقام معظم رهبری به نامه ریاست جمهوری در خصوص برداشته شدن تحریم ها و اجرایی شدن برجام نکات بسیاری را به همراه دارد، اظهار داشت: پس از اجرایی شدن قرارداد، باید هوشیار باشیم و در مقابل موضع گیری دشمنان توجهی ویژه کنیم چرا که دشمنان خطوط قرمز را رعایت نمی کنند و بدنبال منابع خود هستند و در اصل خطوط قرمز برای دشمن بی معنی است.

آیت الله رکنی در پایان گفت : این فرمایشات به حق و بجای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید برای همگان فصل و خطاب باشد و اگر جای به اشتباه کسی رد صلاحیت شده نباید اصل شورای نگهبان را زیر سوال برد . شورای نگهبان باعث جلوگیری از ورود نامحرمان در انقلاب می شود.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا