Lumia 950 مایکروسافت باز هم ارزان شد

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند که روی آن سیستم عامل ویندوز ۱۰ نصب شده است و قوی‌ترین گوشی ساخته شده در شرکت مایکروسافت محسوب می‌شود، در بریتانیا با قیمت ۳۹۰ پوند به فروش می‌رسد. فروشگاه اینترنتی Amazon UK هم‌اکنون تصمیم گرفته است این گوشی را نسبت به قبل با قیمت ارزان‌تر عرضه کند. ماه …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند که روی آن سیستم عامل ویندوز ۱۰ نصب شده است و قوی‌ترین گوشی ساخته شده در شرکت مایکروسافت محسوب می‌شود، در بریتانیا با قیمت ۳۹۰ پوند به فروش می‌رسد.

فروشگاه اینترنتی Amazon UK هم‌اکنون تصمیم گرفته است این گوشی را نسبت به قبل با قیمت ارزان‌تر عرضه کند. ماه گذشته قیمت این گوشی هوشمند ۵۰۰ پوند بود و از هفته گذشته قیمت آن به ۴۰۰ پوند رسید. ولی شعبه بریتانیایی آمازون هم‌اکنون این محصول را ۱۰ پوند ارزان‌تر کرده است.

لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی Carphone Warehouse هم اکنون این گوشی هوشمند را با قیمت ۴۰۰ پوند به فروش می‌رساند و البته برخی مراکز خبری می‌گویند که آمازون در هفته‌های پیش‌رو باز هم این دستگاه را ارزان‌تر می‌کند.

بد نیست بدانید که شرکت مایکرسافت در سایت اینترنتی خود قیمت این محصول را ۴۲۰ پوند اعلام کرده است و به همین خاطر آمازون Lumia 950 را از همه مراکز دیگر ارزان‌تر می‌فروشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا