درآمد ۳۱ میلیارد دلاری گوگل از سیستم عامل اندروید

به گزارش موبنا، با این وجود به نظر می‌رسد منابع آگاه از این راز چندساله پرده برداشته‌اند. این خبر بر اساس پرونده قضایی مطرح شده توسط اوراکل در مقابل گوگل منتشر شد و سرانجام مشخص شد شرکت گوگل از سیستم عامل اندروید چه میزان درآمد کسب می‌کند. هفته گذشته شرکت اوراکل پرونده قضایی خود علیه …

به گزارش موبنا، با این وجود به نظر می‌رسد منابع آگاه از این راز چندساله پرده برداشته‌اند. این خبر بر اساس پرونده قضایی مطرح شده توسط اوراکل در مقابل گوگل منتشر شد و سرانجام مشخص شد شرکت گوگل از سیستم عامل اندروید چه میزان درآمد کسب می‌کند.

هفته گذشته شرکت اوراکل پرونده قضایی خود علیه گوگل را مطرح کرد و طی آن گفته شد گوگل تاکنون ۳۱ میلیارد دلار درآمد و ۲۲ میلیارد دلار سود از سیستم عامل اندروید به دست آورده است.

شرکت گوگل می‌گوید که این اعداد و ارقام از اسناد محرمانه آنها استخراج شده است. گوگل در دادگاه عالی آمریکا اعلام کرد که این اطلاعات بسیار حساس و مهم است. به همین خاطر نباید به صورت عمومی منتشر شود و می‌بایست فقط در مراکز قضایی مورد استفاده قرار گیرد.

این شرکت در ادعاهای قضایی خود گفت: «گوگل در جریان انتشار مجموع درآمدهای خود تاکنون به صورت مجزا درآمدها و سود خود از عرضه سیستم عامل اندروید را اعلام نکرده است. این اطلاعات مالی غیرعمومی بسیار محرمانه هستند و انتشار عمومی آنها می‌تواند برای شرکت گوگل مشکلاتی را فراهم کند».

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا