ابزار گوگل برای اعلام وضعیت آب و هوا به‌روز شد

به گزارش موبنا، هم‌اکنون این خبر تکمیل شده و دوره آزمایشی مذکور به سر رسیده است. گوگل ابزار ویژه خود برای انتشار اطلاعات مخصوص هواشناسی را با طراحی و ظاهر جدید عرضه کرد. کاربرانی که قصد استفاده از این ابزار کاربردی جدید را دارند، می‌بایست با انجام یک به‌روزرسانی نسخه ۵.۸.۵۰.۱۹ آن را در اختیار …

به گزارش موبنا، هم‌اکنون این خبر تکمیل شده و دوره آزمایشی مذکور به سر رسیده است. گوگل ابزار ویژه خود برای انتشار اطلاعات مخصوص هواشناسی را با طراحی و ظاهر جدید عرضه کرد.

کاربرانی که قصد استفاده از این ابزار کاربردی جدید را دارند، می‌بایست با انجام یک به‌روزرسانی نسخه ۵.۸.۵۰.۱۹ آن را در اختیار بگیرند و امکانات جدید را مورد استفاده قرار دهند.

پس از این به‌روزرسانی کاربران می‌توانند یک طراحی متفاوت و کارآمد را مشاهده کنند و صفحه مخصوص این ابزار کاربردی را با طول بیشتر و اطلاعات دقیق‌تر مشاهده کنند. شرکت گوگل نسخه‌های جدید ابزارهای کاربردی خود را به همین شکل طراحی کرده است.

ابزار کاربردی Google Now در بخش آب و هوا کاربران می‌توانند اطلاعات کامل‌تری نسبت به ذشته در اختیار داشته باشند. از وضعیت آسمان گرفته تا میزان غلظت آلاینده‌ها، جهت وزش باد، شدت بارندگی، میزان تابش اشعه ایکس، ساعت طول/غروب آفتاب و … در این ابزار کاربردی ارایه شده است.

این ابزار کاربردی سه بخش مجزا دارد و کاربران در آن می‌توانند شرایط آب و هوایی امروز، فردا و ۱۰ روز آینده را مشاهده کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا