نوکیای فنلاندی در حال ساخت یک گوشی تمام‌فلزی

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت مرکز تولید دستگاه‌های الکترونیکی نوکیای فنلاندی را دو سال قبل خریداری کرد و تا مدتی گوشی‌های خود را با برند نوکیا به دست کاربران می‌رساند. قرارداد مایکروسافت و نوکیا برای در اختیار داشتن برند Nokia در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۵ به پایان رسید و بار دیگر شرکت فنلاندی این نام …

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت مرکز تولید دستگاه‌های الکترونیکی نوکیای فنلاندی را دو سال قبل خریداری کرد و تا مدتی گوشی‌های خود را با برند نوکیا به دست کاربران می‌رساند.

قرارداد مایکروسافت و نوکیا برای در اختیار داشتن برند Nokia در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۵ به پایان رسید و بار دیگر شرکت فنلاندی این نام را برای حضور در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در اختیار گرفت.

منابع آگاه هم‌اکنون اعلام کردند شرکت نوکیا یک گوشی هوشمند جدید طراحی کرده است که بدنه آن به صورت یکپارچه از فلز ساخته شده است و در قسمت پشتی خود یک آنتن را شامل می‌شود.

در سمت چپ بدنه این گوشی هوشمند کلیدهای مخصوص کنترل صدا واقع شده‌اند و بالای آن هم کلید خاموش/روشن دستگاه تعبیه شده است. این محصول در سمت راست بدنه خود بخش ورودی سیم کارت و کارت حافظه microSD را شامل می‌شود و احتمال می‌رود با پشتیبانی از برخی استانداردهای IP به صورت ضدآب ساخته شود.

تصاویر جدید نشان داده است که نوکیا به صورت همزمان در حال کار کردن روی سه گوشی هوشمند است و این محصول یکی از سه گوشی یاد شده محسوب می‌شود که به زودی به دست کاربران می‌رسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا