شرکت Sharp فروخته می‌شود

به گزارش موبنا، شرکت Foxconn که وظیفه تولید گوشی‌های هوشمند اپل را برعهده دارد به Sharp اعلام کرده که حاضر است با پرداخت ۵.۱ میلیارد دلار آن را خریداری کند. شرکت Sharp یکی از بزرگترین شرکای اپل برای تامین نمایشگرهای لمسی محسوب می‌شود و Foxconn هم بزرگترین کارخانه تولید گوشی‌های هوشمند و دیگر سخت‌افزارهای اپلی …

به گزارش موبنا، شرکت Foxconn که وظیفه تولید گوشی‌های هوشمند اپل را برعهده دارد به Sharp اعلام کرده که حاضر است با پرداخت ۵.۱ میلیارد دلار آن را خریداری کند.

شرکت Sharp یکی از بزرگترین شرکای اپل برای تامین نمایشگرهای لمسی محسوب می‌شود و Foxconn هم بزرگترین کارخانه تولید گوشی‌های هوشمند و دیگر سخت‌افزارهای اپلی است. «تِری گو» مدیرعامل Foxconn سال ۲۰۱۲ میلادی ۳۸ درصد از سهام مرکز تولید نمایشگرهای LCD شرکت ژاپنی Sharp را خریداری کرد.

البته شرکت Foxconn تنها مرکزی نیست که تمایل به انجام این خرید دارد. شرکت دولتی Innovation Network Corporation ژاپن (INCJ) نیز مذاکراتی را در این زمینه آغاز کرده است.

هنوز رقم نهایی برای فروش شرکت Sharp مشخص نشده است. ولی شرکت INCJ تمایل دارد که مدیریت Sharp را در خاک ژاپن حفظ کند. این شرکت هم‌اکنون با همکاری سونی، توشیبا و هیتاچی مرکز مشترکی را با نام Japan Display Inc راه‌اندازی کرده است و در آن سرمایه‌گذاری می‌کند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا