اپلیکیشن جدید اپل برای علاقمندان به آهنگسازی

به گزارش موبنا، این ابزار کاربردی مخصوص علاقمندان به موسیقی است و به گفته اپل، می‌تواند خدمات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهد. ممکن است برخی کاربران تصور کنند که این اپلیکیشن جدید مانند Voice Memos است که هم‌اکنون در گوشی‌های آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرد. ولی باید گفت تفاوت این ابزار با Music …

به گزارش موبنا، این ابزار کاربردی مخصوص علاقمندان به موسیقی است و به گفته اپل، می‌تواند خدمات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهد.

ممکن است برخی کاربران تصور کنند که این اپلیکیشن جدید مانند Voice Memos است که هم‌اکنون در گوشی‌های آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرد. ولی باید گفت تفاوت این ابزار با Music Memos این است که اپلیکیشن جدید می‌تواند به صورت خودکار تفاوت میان صداها و موسیقی‌ها را تشخیص دهد و هرجا که موسیقی پخش می‌شود، به صورت خودکار آن را ضبط کند.

این اپلیکیشن همچنین می‌تواند تشخیص دهد که موسیقی مربوطه با چه آلات و ادواتی نواخته شده است و تمام بخش‌های موسیقی، ریتم‌ها و … را به صورت خودکار تشخیص دهد.

این اپلیکیشن برای آن دسته از کاربران مناسب است که به آهنگسازی علاقمند هستند و از این طریق می‌خواهند مهارت خود را تکمیل کنند. در این ابزار کاربردی انواع قابلیت‌ها برای آهنگسازی ارایه شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا