فعلا از HTC One M10 خبری نیست

به گزارش موبنا، بر اساس اخبار منتشر شده هر دو گوشی هوشمند مذکور به صورت رسمی در MWC امسال عرضه می‌شوند. ولی مراکز خبری می‌گویند که در این نمایشگاه مدل بعدی گوشی هوشمند HTC One M9 در معرض دید عموم قرار نمی‌گیرد. شرکت تایوانی HTC برای کنگره جهانی MWC 2016 برنامه‌ خاصی ندارد تا از …

به گزارش موبنا، بر اساس اخبار منتشر شده هر دو گوشی هوشمند مذکور به صورت رسمی در MWC امسال عرضه می‌شوند. ولی مراکز خبری می‌گویند که در این نمایشگاه مدل بعدی گوشی هوشمند HTC One M9 در معرض دید عموم قرار نمی‌گیرد.

شرکت تایوانی HTC برای کنگره جهانی MWC 2016 برنامه‌ خاصی ندارد تا از پرچمدار گوشی‌های خود موسوم به One M10 رونمایی کند. در عوض این شرکت در نظر دارد یک برنامه ویژه در ماه مارس برگزار کند و طی آن پرچمدار بعدی خود را معرفی کند.

منابع آگاه با اطمینان کامل اعلام کردند که گوشی هوشمند HTC One M10 در ماه مارس امسال معرفی می‌شود و کاربران از ماه آپریل می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

پیش از این گفته شده بود که HTC در کنگره جهانی تلفن همراه از این گوشی هوشمند رونمایی می‌کند. ولی به دلیل برخی تصمیمات برای تغییر طراحی و امکانات داخلی گوشی، عرضه این محصول به تعویق افتاده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا