عرضه قوی‌ترین دوربین ضدآب و ضدضربه جهان

به گزارش موبنا، این دوربین دیجیتالی ضدضربه‌ترین و قوی‌ترین دوربین دیجیتالی جهان است. شرکت سازنده می‌گوید کاربران می‌توانند این دستگاه را از ارتفاع ۱.۲۲ متری به زمین پرتاب کنند؛ بدون آنکه مشکلی به وجود آید. کاربران همچنین می‌توانند دوربین دیجیتالی را تا عمق ۱۵ متری زیر آب ببرند و به مدت ۶۰ دقیقه از دنیای …

به گزارش موبنا، این دوربین دیجیتالی ضدضربه‌ترین و قوی‌ترین دوربین دیجیتالی جهان است. شرکت سازنده می‌گوید کاربران می‌توانند این دستگاه را از ارتفاع ۱.۲۲ متری به زمین پرتاب کنند؛ بدون آنکه مشکلی به وجود آید.

کاربران همچنین می‌توانند دوربین دیجیتالی را تا عمق ۱۵ متری زیر آب ببرند و به مدت ۶۰ دقیقه از دنیای زیر دریا تصویربرداری کنند. برای این دوربین دیجیتالی فیلترهای ویژه ضدآب برای عکاسی از دنیای زیر دریا در نظر گرفته شده است.

این دوربین دیجیتالی متفاوت X-U نام دارد و برای آن حسگر ۱۶.۵ مگاپیکسلی APS-C CMOS در نظر گرفته شده است که از دیگر امکانات آن می‌توان به نمایشگر لمسی ۳ اینچی و لنز ثابت ۲۳ میلیمتری اشاره کرد.

این دوربین دیجیتالی با کیفیت ۷۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه تصویربرداری می‌کند و ISO آن در حالت حداکثری ۱۲۵۰۰ است.

دوربین دیجیتالی Leica X-U از پایان همین ماه با قیمت ۲۹۵۰ دلار وارد بازار می‌شود و کاربران می‌توانند آن را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا