رونمایی گوشی های شیائومی در ایران

به گزارش خبرنگار موبنا ، طی مراسمی که با حضور مدیران ارشد شرکت TASK – نماینده‌ی رسمی شیائومی در بازار خاورمیانه و آفریقا و همچنین مدیران شرکت اسوشید تجارت، نماینده‌ی شرکت تسک و عرضه کننده‌ی محصولات شیائومی در ایران، مدیران همراه اول و خبرنگاران برگزار شد، شرکت اسوشید تجارت به عنوان نمایندگی محصولات شیائومی در …

به گزارش خبرنگار موبنا ، طی مراسمی که با حضور مدیران ارشد شرکت TASK – نماینده‌ی رسمی شیائومی در بازار خاورمیانه و آفریقا و همچنین مدیران شرکت اسوشید تجارت، نماینده‌ی شرکت تسک و عرضه کننده‌ی محصولات شیائومی در ایران، مدیران همراه اول و خبرنگاران برگزار شد، شرکت اسوشید تجارت به عنوان نمایندگی محصولات شیائومی در ایران معرفی شد.
هدف اصلی شیائومی آن است تا سیاست اصلی خود یعنی تمرکز کلان بر روی فروش آنلاین را حفظ نماید، اما ایران هنوز آمادگی فروش صرفا آنلاین را ندارد.
فروش محصولات شیائومی برخلاف بازار چین که تنها بر روی فروش آنلاین متمرکز شده است، در ایران بصورت آفلاین و آنلاین ارائه خواهد شد.
خیابانی ادعا کرد که محصولات شیائومی در کل کشور با یک قیمت یکسان عرضه خواهد شد.
البته هنوز مشخص نیست که شرکت اسوشید چگونه قیمت‌ها را در بازار رقابتی ایران کنترل خواهد کرد و چطور مانع زیر فروشی (فروش محصولات با قیمتی زیر قیمت متعارف بازار) در کشور خواهد شد.
گفتنی است اسوشید تجارت برای گارانتی محصولات شیائومی در ایران، سیاست «تعویض کامل محصولات» را در نظر گرفته است.
همچنین در مراسم ورود رسمی شیائومی به بازار ایران، فروشگاه اینترنتی شمشاد نیز با هدف فروش اینترنتی محصولات شیائومی معرفی شد.
شیائومی در بازار چین تنها از طریق کانال فروش آنلاین، محصولات خود را به دست مصرف‌کننده می‌رساند و تلاش این شرکت نیز بر آن است تا محصولات خود را در بازارهای مختلف، بیشتر از طریق کانال‌های آنلاین عرضه کند. اما خیابانی یکی از مدیران ارشد شرکت اسوشید تجارت اعلام کرد که بازار ایران هنوز آماده‌ی عرضه‌ی صرفا آنلاین محصولات شیائومی نیست و از این رو آن‌ها هر دو کانال آنلاین و آفلاین را برای عرضه‌ی محصولات شیائومی انتخاب کرده‌اند.
در همین راستا، اخلاقی فر – مدیرعامل شرکت شمشاد نیز به معرفی کوتاه این فروشگاه اینترنتی پرداخت و آن را فروشگاه رسمی فروش محصولات شیائومی عنوان کرد.
در حال حاضر محصولات شیائومی از طریق فروشگاه‌های بسیاری در بازار عرضه می‌شوند؛ اما شمشاد خود را فروشگاه رسمی عرضه کننده‌ی این محصولات می‌داند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا