عرضه گوشی های شیائومی با سیمکارت های همراه اول

به گزارش خبرنگار موبنا، در مراسم معرفی رسمی شیائومی در بازار ایران، “عطوفی” معاون بازاریابی و امور مشتریان همراه اول نیز گفت: امیدوارم تا یک ماه آینده گوشی‌های همراه اول را بصورت بسته مشترکین همراه اول ارائه کنیم. معاون بازاریابی همراه همچنین اشاره‌ای به تعداد مشترکین همراه اول داشت و گفت: همراه اول در حال …

به گزارش خبرنگار موبنا، در مراسم معرفی رسمی شیائومی در بازار ایران، “عطوفی” معاون بازاریابی و امور مشتریان همراه اول نیز گفت: امیدوارم تا یک ماه آینده گوشی‌های همراه اول را بصورت بسته مشترکین همراه اول ارائه کنیم.
معاون بازاریابی همراه همچنین اشاره‌ای به تعداد مشترکین همراه اول داشت و گفت: همراه اول در حال حاضر ۴۸ میلیون مشترک فعال و حدود ۷۶ میلیون نفر مشترک ثبت نام شده دارد. فکر می‌کنیم با عرضه‌ی این محصولات رضایت مشترکین خود را داشته باشیم.
عطوفی اظهار نظر جالبی درباره‌ی محصولات شیائومی کرد: شیائومی کیفیت محصولات اپل را در کنار انعطاف پذیری گوشی‌های اندرویدی دارد و به همین دلیل نیز موقعیت این شرکت در جهان تثبیت شده است.
در همین حال راوی متیو، مدیر کل شرکت TASK نماینده انحصاری شیائومی در خاورمیانه و آفریقا نه تنها شرکت اسوشید تجارت را به عنوان نماینده‌ی رسمی این شرکت در بازار ایران معرفی کرد وتایید کرد که محصولات شیائومی با همکاری اپراتور همراه اول در بازار ایران توزیع خواهد شد.
وی افزود: ما با توجه به برنامه‌های بازاریابی که از ۴ سال پیش برای مشترکین همراه اول انجام دادیم، موفق شدیم تا یک شرکت مناسب را به عنوان شریک تجاری خود پیدا کنیم.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا