پاکسازی تالاب جوکندان تالش اجرا می‌شود

رئیس اداره محیط زیست تالش تصریح کرد: در جلسه‌ای که در فرمانداری تالش به مدیریت معاونت عمرانی استاندار ی گیلان برگزارشد، برای احیاء تالاب جوکندان اعتباری با نظارت اداره محیط زیست شهرستان تالش اختصاص یافت. وی افزود: تالاب جوکندان با طول ۶کیلومتر و عرض ۲۰۰ متر در منطقه حفاظت شده لیسار تالش قرار دارد و …

رئیس اداره محیط زیست تالش تصریح کرد: در جلسه‌ای که در فرمانداری تالش به مدیریت معاونت عمرانی استاندار ی گیلان برگزارشد، برای احیاء تالاب جوکندان اعتباری با نظارت اداره محیط زیست شهرستان تالش اختصاص یافت.

وی افزود: تالاب جوکندان با طول ۶کیلومتر و عرض ۲۰۰ متر در منطقه حفاظت شده لیسار تالش قرار دارد و در روز تالاب‌ها، برنامه آموزش توسط کارشناسان اداره محیط زیست تالش در مدارس لیسار اجرا می‌شود و در نیمه بهمن ماه تالاب جوکندان توسط سمن‌ها و گروه‌های مردم نهاد از زباله پاکسازی می‌شود.

رئیس اداره محیط زیست تالش تصریح کرد: به مناسبت روز هوای پاک هم زمان با سایر ادارات محیط زیست کشور ۳ برنامه جهت اشاعه فرهنگ زیست محیطی در سطح شهرستان تالش اجرا شد و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع هوای پاک در بین مدارس شهرستان و اهداء جوایز به ۱۱۴ دانش آموز از برنامه‌های آموزشی بود.

حیدرنژاد افزود: با همکاری پلیس راهور تعداد ۱۵ دستگاه خودرو فاقد معاینه فنی جریمه شدند و به چند واحد صنعتی آلاینده جهت جلوگیری و رفع معضل زیست محیطی اخطاریه صادر شد.

رئیس اداره محیط زیست تالش گفت: شعار روز هوای پاک با نام “نقش من در حفظ هوای پاک” بود که با مشارکت اداره آموزش و پرورش و تشکل‌های زیست محیطی برنامه‌های ویژه قرائت شعر توسط دانش آموزان، مسابقه نقاشی روی پارچه، کلاس آموزشی، پخش سرود، انیمیشن با موضوع حفط هوای پاک و پیاده‌روی دانش آموزان با حمل پلاکارد و بادکنک‌های حاوی شعار هوای پاک در سطح شهر بود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا