تمرینات روئینگ مردان به بندر لنگه منتقل شد + مصاحبه

رقابت‌های کسب سهمیه در رشته روئینگ اردیبهشت ماه سال آینده در کشور کره برگزار می‌شود. عاقل حبیبیان ملی پوش روئینگ در این باره گفت: یکی از ویژگی‌های مثبت بندر لنگه هوای گرم است که باعث آمادگی بهتر ما می‌شود و شرایط بهتر تمرین کردن را فراهم می‌کند. وی افزود: مدت ۴ ماه است که بدون …

رقابت‌های کسب سهمیه در رشته روئینگ اردیبهشت ماه سال آینده در کشور کره برگزار می‌شود.

عاقل حبیبیان ملی پوش روئینگ در این باره گفت: یکی از ویژگی‌های مثبت بندر لنگه هوای گرم است که باعث آمادگی بهتر ما می‌شود و شرایط بهتر تمرین کردن را فراهم می‌کند.

وی افزود: مدت ۴ ماه است که بدون وقفه در تمرینات هستیم و استراحتی نداشته‌ایم چون مسابقات سختی را پیش رو داریم و باید آمادگی کیفی برای حضور کسب سهمیه داشته باشیم.

حبیبیان خاطرنشان کرد: در ماده سنگین وزن تک نفره رقابت می‌کنم و به خاطر اینکه در بندر لنگه می‌توان با مسافت ۱۰ کیلومتر مستقیم پارو زد برای تمرینات پاروزنی این اردو به نفعمان است.

وی تاکید کرد: تعداد پاروزنان کم است و امکانات اردو بهتر از تهران است و سرمربی هم کنارمان حضور دارد.

سیاوش سعیدی ملی پوش رشته روئینگ اظهار کرد: قایق‌ها را به وسیله کانتینر به بندر لنگه آوردیم و در حال بستن آنها هستیم تا تمرینات را شروع کنیم و سرپرست قایقرانی این منطقه خیلی حمایتمان کرده است.

وی افزود: من با حامد خذری در قایق دبل مسابقه داریم و امیدوارم که تایم خوبی را بزنیم.

سعیدی در خصوص تست‌گیری‌ها یادآور شد: در حال حاضر تایم‌گیری صورت نگرفته و  در تهران هم تست ۲ کیلومتر ندادیم و اما از لحاظ پیست و وسایل بدنسازی وامکانات تکمیل است و پس از اینکه یک ماه تمرینات در بندر لنگه عازم اسپانیا خواهیم شد و یک ماه در آنجا اردوی برون‌مرزی را می‌گذرانیم و پس از آن هم عازم کشور چین خواهیم شد.

در این خصوص با حامد خذری مصاحبه کردیم که وی تاکید کرد: تا به حال در سه مسابقه قهرمانی آسیا حضور داشتیم که سال ۲۰۱۱ در بخش دو نفره مدال برنز گرفتیم و سال ۲۰۱۲ با قایق چهار نفره دوم شدیم و سال ۲۰۱۳ نیز در جایگاه پنجم قرار گرفتم و نتوانستم مدال کسب کنم و سال ۲۰۱۴ نیز مصدوم شدم و رباط صلیبی‌ام را عمل کردم.

وی افزود: هم اکنون برای انتخابی کسب سهمیه آمده‌ام و امیدوارم که در رقابت‌های قهرمانی مدال کسب کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا