عارف استحقاق سرلیستی جریان اصلاحات را دارد

در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما درباره انتخابات آینده چیست، اظهار داشت: اکنون نمی‌توان اکثریت مجلس دهم را پیش‌بینی کرد چرا که هر گروهی تمایل دارد و تلاش می کند که اکثریت را در اختیار داشته باشد. وی افزود: با توجه به فضای خوبی که اکنون در جامعه فراهم شده و شور مردم …

در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما درباره انتخابات آینده چیست، اظهار داشت: اکنون نمی‌توان اکثریت مجلس دهم را پیش‌بینی کرد چرا که هر گروهی تمایل دارد و تلاش می کند که اکثریت را در اختیار داشته باشد.

وی افزود: با توجه به فضای خوبی که اکنون در جامعه فراهم شده و شور مردم برای حضور در انتخابات، قطعا انتخابات خوبی خواهیم داشت و امید داریم با حضور بی‌سابقه مردم، نتیجه مطلوب آنان باشد.

مهرعلیزاده در مورد اظهار نظر حسین مرعشی مبنی‌بر ارجح دانستن لاریجانی به عارف برای ریاست مجلس آینده اظهار داشت: بنده چنین مطلبی را نشنیده‌ام، اکنون در جریان اصلاحات در مورد سرلیستی عارف تصمیم گیری نهایی صورت گرفته است چرا که وی استحقاق سرلیستی در جریان اصلاحات را دارد.

وی افزود: عارف در سال ۹۲ از خود تواضع نشان داد و لذا نتیجه انتخابات آن سال ناشی از فداکاری عارف است.

وی با بیان اینکه سرلیستی اصلاح‌طلبان حق عارف است اظهار داشت: گروه‌های اصلاح‌طلب از عارف بخاطر اقدامش در سال ۹۲ ممنون هستند و امروز همه بر سرلیستی عارف در جریان اصلاحات واقف و حامی وی خواهند بود.

مهرعلیزاده در پاسخ به سوالی درباره اقدامات انتخاباتی جریان اصلاح طلبی تصریح کرد: جریان اصلاح طلبی در فعالیتهایش برای انتخابات ۷ اسفند در حال پیشرفت بوده و هماهنگی‌های لازم انجام شده است، در وهله اول هدف ما حضور پرشور مردم در انتخابات است چرا که هر چه مردم بیشتر در انتخابات شرکت کنند شأن این انتخابات بالاتر رفته و در جهت مشروعیت نظام تاثیرگذار خواهد بود.

وی در پایان درباره واکنش جریان اصلاح طلبی نسبت به رد صلاحیت برخی نامزدهای این جریان اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در برابر رد صلاحیت‌ها مطابق قانون عمل می کنند چرا که اصل در کشور تمکین به قانون است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا