تصویب مصوبه‌ای که هیچگاه محقق نشد

برابر مصوبات ۲۴۵ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته به حمل و نقل عمومی کشور است که تاکنون کمتر از ۵۰ میلیارد تومان به کل کشور پرداخت شده و سهم ما هم بسیار ناچیز است. وی بیان کرد: ما تابع مصوباتی هستیم که به هر صورت مورد تصویب قرار گرفت به عبارتی از ۲۴۵ میلیارد فقط …

برابر مصوبات ۲۴۵ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته به حمل و نقل عمومی کشور است که تاکنون کمتر از ۵۰ میلیارد تومان به کل کشور پرداخت شده و سهم ما هم بسیار ناچیز است.

وی بیان کرد: ما تابع مصوباتی هستیم که به هر صورت مورد تصویب قرار گرفت به عبارتی از ۲۴۵ میلیارد فقط ۲۰۰ میلیارد پول بایستی برای کل کشور پرداخت می‌شد.
سنندجی عنوان کرد: امیدواریم با توجه به طلب‌های که داریم بتوانیم مشکلات ناوگان اتوبوسرانی را حل کنیم ضمن آن که در این مدت دولت به تعهدات خود عمل نکرده است.
وی در پایان در خصوص دارایی‌های آزاد شده ایران پس از لغو تحریم‌ها افزود: ما سهم خود را معادل با رضایت مندی مردم می‌دانیم، به هر حال ورود اتوبوس‌های جدید و پرداخت ما به التفاوت بلیط کمترین خواسته‌ ما هست چرا که از سال ۸۹ که بایستی سالانه یک هزار دستگاه اتوبوس تحویل اتوبوسرانی می‌شد، این اتفاق رخ نداد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا