درگیری با کفش پاشنه بلند با کوری پسر جوان خاتمه یافت + تصاویر

شیلا ۲۲ ساله به جاستین که او هم ۲۲ سال دارد با پاشنۀ کفشش حمله‌ور شد. این اتفاق در حالی افتاد که آن‌ها منتظر تاکسی ایستاده بودند. ماجرای این پرونده را چنین بیان کرد که جاستین هنگامی که منتظر تاکسی بود به خانمی که کنارش ایستاده بود خوراکی تعارف می‌کند اما آن خانم ناگهان زیر …

شیلا ۲۲ ساله به جاستین که او هم ۲۲ سال دارد با پاشنۀ کفشش حمله‌ور شد. این اتفاق در حالی افتاد که آن‌ها منتظر تاکسی ایستاده بودند.

ماجرای این پرونده را چنین بیان کرد که جاستین هنگامی که منتظر تاکسی بود به خانمی که کنارش ایستاده بود خوراکی تعارف می‌کند اما آن خانم ناگهان زیر دست او می‌زند و سعی می‌کند ظرف خوراکی را از دست او بگیرد و روی سر جاستین خالی کند. در این شرایط شیلا به کمک دوستش می‌شتابد و کفشش را در آورده با پاشنۀ آن به چشم جاستین بیچاره حمله‌ور می‌شود.

دفاع از دوست به قیمت کوری فرد

جاستین می‌گوید ناگهان احساس کردم شیء تیزی در چشمم فرورفت و به شدت می‌سوخت. وکیل شیلا در دادگاه گفت که او قصد نداشته جاستین را بزند. او تنها به این دلیل که کفشش پایش را میزده آن را از پایش در اورد و قصد نداشت از آن به عنوان سلاح استفاده کند. شیلا در دادگاه اعلام کرد من قصد نداشتم با کفشم به او آسیب وارد کنم. من فقط داشتم کفشم را طوری تکان می‌‌دادم تا او را از خودمان دور کنم.

دفاع از دوست به قیمت کوری فرد

دادگاه شیلا را به ۱۸ ماه حبس تعلیقی و ۶ ماه کار بدون حقوق و پرداخت ۱۰۰ پوند به قربانی محکوم کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا