معاون سپاه استان گیلان مطرح کرد

معاون فرهنگی سپاه استان گیلان گفت: بسیجیان هنرمند گیلانی با ارسال ۱۲۰۰ اثر فرهنگی و هنری در چهارمین جشنواره سالیانه تولیدات و محصولات فرهنگی هنری پایگاه‌های مقاومت بسیج کشور شرکت کردند. سرهنگ عنایت رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: گیلان با شرکت حدود ۱۲۰۰ اثر در چهارمین جشنواره “مدرسه عشق”، دومین …

معاون فرهنگی سپاه استان گیلان گفت: بسیجیان هنرمند گیلانی با ارسال ۱۲۰۰ اثر فرهنگی و هنری در چهارمین جشنواره سالیانه تولیدات و محصولات فرهنگی هنری پایگاه‌های مقاومت بسیج کشور شرکت کردند.

سرهنگ عنایت رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: گیلان با شرکت حدود ۱۲۰۰ اثر در چهارمین جشنواره “مدرسه عشق”، دومین استان شرکت ‌کننده در این جشنواره است.

وی با بیان اینکه این جشنواره هر ساله با هدف هویت بخشی به فعالیت‌های فرهنگی هنری بسیجیان به صورت کشوری و متمرکز برگزار می‌شود، افزود: ایجاد انگیزه و نشاط در فعالان فرهنگی و هنری پایگاه‌‌ها ، شناسایی و بهره‌مندی از ابتکارات و فعالیت ‌های آن‌ها از دیگر اهداف پیگیری شده‌ برگزارکنندگان جشنواره “مدرسه عشق” است.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره مدرسه عشق پاییز امسال با ۳۲ محور مختلف در پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران سراسر استان منتشر شد، گفت: بسیجیان هنرمند آماتور و غیرحرفه‌ای گیلان با شرکت در بخش‌های موسیقی و سرود، ابتهال و هم‌خوانی، هنرهای تصویری و نمایشی، هنرهای تجسمی، پویانمایی و بازی‌های رایانه‌ای، نماهنگ و کلیپ، عکس، پوستر، نشر کتاب، هفته‌نامه و ماهنامه فرهنگی، طراحی دکور، پوستر، بروشور و بخش نوآوری و ابتکارات این جشنواره حضوری چشمگیر داشتند.

رضایی‌پور ایجاد امکان ارسال آثار از طریق سایت رسمی جشنواره را در افزایش تعداد شرکت کنندگان مؤثر دانست و تصریح کرد: با ایجاد این امکان، نه تنها نیازی به مراجعه حضوری شرکت کنندگان برای ارسال آثار فرهنگی و هنری نبود بلکه افراد بیشتری هم با کمترین هزینه از این جشنواره در فضای مجازی مطلع شدند.

وی از برگزاری اختتامیه استانی جشنواره سالیانه تولیدات و محصولات فرهنگی هنری پایگاه‌های مقاومت بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزیدگان گیلانی چهارمین جشنواره “مدرسه عشق” هم‌زمان با گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در یکی از روزهای دهه مبارکه فجر امسال به صورت استانی تقدیر می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا