آلبوم تصویرى پالت منتشر مى‌شود؛ یادمان فرهاد + عکس

شب گذشته اعضاى پالت به بهانه بازنشر آلبوم آقاى بنفش، مراسمى را درمجتمع پالادیوم براى دیدار با مخاطبان خود تدارک دیده بودند. این برنامه باسالگرد تولد زنده‌یاد «فرهاد مهراد» همزمان شده بود که به مناسبت این تقارن، قطعه‌ای از او را اجرا کردند. در کنار صحبت‌های اعضای گروه با مخاطبان و حاضران، ویدئوی قطعه «ماهی …

شب گذشته اعضاى پالت به بهانه بازنشر آلبوم آقاى بنفش، مراسمى را درمجتمع پالادیوم براى دیدار با مخاطبان خود تدارک دیده بودند. این برنامه باسالگرد تولد زنده‌یاد «فرهاد مهراد» همزمان شده بود که به مناسبت این تقارن، قطعه‌ای از او را اجرا کردند.

در کنار صحبت‌های اعضای گروه با مخاطبان و حاضران، ویدئوی قطعه «ماهی و گربه» به همراه بخش‌هایی از تور شهرستان‌ها پخش شد و روزبه اسفندارمز با اشاره به درخواست هاى مکرر براى اجرا در شهرستان‌ها، اشاره کرد که در خیلى از شهرستان‌ها مثل اصفهان، یزد، مشهد و… همانند خیلى از گروههاى دیگر موسیقى اجازه اجرا ندارند، اما تلاش مى کنند تا بتوانند به زودىبا نخاطبان خود در نقاط مختلف ایران دیدار کنند.

آلبوم تصویرى پالت منتشر مى‌شود؛ یادمان فرهاد + عکس

روایت داستان آشنایی با «گیزبرت نیپهاوزن» و پخش تصاویرى از اوبهانه‌ای بود تا موزیک ویدئوی «اینجا شهر من نیست» با صدای پالت و اینخواننده آلمانی زبان پخش شود. نمایش تصاویری از مراسم رونمایی آلبوم «شهر من بخند» به همراه بخش هایى از ۹ شب اجرای گروه در تالار وحدت واجراى آخر پالت در برج میلاد قسمت هاى دیگری از دورهمی پالت بامخاطبانشان بود. همچنین در هنگام پخش ویدئوی قطعه «خونه مادربزرگه»، «بهرام دهقانیار» آهنگساز اصلى این موسیقى که در جمع حضور داشت بهحضار معرفی و مورد تشویق قرار گرفت.

آلبوم تصویرى پالت منتشر مى‌شود؛ یادمان فرهاد + عکس

در بخش پایانى برنامه اعضاى پالت سورپرایزهاى ویژه‌اى براى حاضرانتدارک دیده بودند و با پخش تصاویرى از حضور اعضای این گروه در کشوربرزیل اعلام کردند که همزمان با جام جهانی بعدی فیلم کامل حضورشان دراین کشور منتشر می‌شود.

اما سورپرایز اصلی پالت پخش ویدئوی «از سرزمین‌های شرقی» برای اولینبار بود که استقبال خوب مخاطبان را به دنبال داشت. آن‌ها همچنین اعلامکردند که تا عید نوروز یا اوایل سال ۹۵ آلبوم تصویری پالت هم منتشرمی‌شود که شامل اجراهاى زنده پالت و تعدادى کلیپ تازه و مستندهاىهیجان انگیز از این گروه خواهد بود.

آلبوم تصویرى پالت منتشر مى‌شود؛ یادمان فرهاد + عکس

در انت‌ها امید نعمتى با یادى از فرهاد و اشاره به تاثیراتى که روى آنهاداشته، به مناسبت سالروز تولد این هنرمند، برنامه را به او تقدیم کرد و باخواندن قطعه «یه شب مهتاب» مراسم به پایان رسید.

رونمایی از پکیج جدید آلبوم «آقای بنفش» و جشن امضای آثار این گروه و ثبت عکس‌های یادگاری اعضا با مخاطبان هم حسن ختام این مراسم بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا