۸۷ میلیارد ریال اعتبار به نوسازی صنایع زنجان اختصاص یافت

با اشاره به اقدامات شهرک‌های صنعتی استان در اجرای مصوبات سفر سال گذشته رئیس‌جمهور اظهار داشت: حوزه صنایع کوچک به‌منظور حرکت در راستای اجرای مصوبات دولت یازدهم در جلسات ایجاد قطب نوآوری و فناوری در استان با محوریت ایجاد شهرک صنعتی برق، الکترونیک و IT حضوری فعال و مستمر داشته است. وی در مورد تدوین …

با اشاره به اقدامات شهرک‌های صنعتی استان در اجرای مصوبات سفر سال گذشته رئیس‌جمهور اظهار داشت: حوزه صنایع کوچک به‌منظور حرکت در راستای اجرای مصوبات دولت یازدهم در جلسات ایجاد قطب نوآوری و فناوری در استان با محوریت ایجاد شهرک صنعتی برق، الکترونیک و IT حضوری فعال و مستمر داشته است.

وی در مورد تدوین سند راهبردی صنعت استان و حضور مستمر مسئولان حوزه صنایع کوچک در جلسات پایش آن تصریح کرد: بر اساس پایش فصلی واحدهای بهره‌بردار انجام شده تاکنون ۷۶۴ فقره پایش شده‌اند که از این میزان ۲۰۲ واحد غیرفعال و ۵۶۲ واحد با اشتغال ۱۳ هزار و ۴۶۹ نفر مشغول به کار تولید هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی در قالب کمک‌های فنی و اعتباری و نوسازی و تجدید ساختار صنایع عنوان کرد: در این رابطه تاکنون از ۸۷ میلیارد ریال اعتبار ابلاغی مبلغ ۸۷ میلیارد ریال تسهیلات مصوب و ۸۰ میلیارد ریال به ۳۹ واحد صنعتی پرداخت شده است.

وی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به منظور توسعه و رونق صنعت فرش اختصاص داده است.

صیدی ابراز کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان به منظور اطلاع از وضعیت صادرات و واردات، آمار ۳ ماهه صادرات و  واردات استان را جمع‌آوری و پایش کرده است.

وی با اشاره به ترغیب و تشویق واحدهای صنعتی به منظور حضور در نمایشگاه‌ها تصریح کرد: در این زمینه تاکنون بیش از ۱۱۰ واحد صنعتی در نمایشگاههای مختلف داخلی و خارجی حضور یافته‌اند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا