شهید مولوی جنگی‌زهی منادی وحدت بین شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان بود

با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت مولوی جنگی‌زهی  اظهار داشت: وحدت در جامعه اصل مهم و ضروری است. علما در جامعه باید در راستای وحدت و روشنگری گام بردارند و با داشتن وحدت عملی نفاق را از بین ببرند و دشمن‌شناسی خود را تقویت کنند و به دشمنان بفهانند در جامعه اسلامی نفاق وجود ندارد. …

با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت مولوی جنگی‌زهی  اظهار داشت: وحدت در جامعه اصل مهم و ضروری است. علما در جامعه باید در راستای وحدت و روشنگری گام بردارند و با داشتن وحدت عملی نفاق را از بین ببرند و دشمن‌شناسی خود را تقویت کنند و به دشمنان بفهانند در جامعه اسلامی نفاق وجود ندارد.

امام جمعه مسجدالاقصی گفت: شهیدجنگی‌زهی از علمای برجسته اهل سنت بود که در راستای وحدت اقدامات مفید و موثری انجام داده است که برگزاری نشست‌های روشنگری، برگزاری حلقه‌های صالحین، سخنرانی در نشست‌ها و حلقه‌ها و اقدامات در راستای سوادآموزی افراد بی‌سرپرست از مهمترین فعالیت‌های این شهیدبزرگوار است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام چشم دیدن وحدت شیعه و سنی را ندارند و بارها می‌خواستند مولوی جنگی‌زهی را به شهادت برسانند، تصریح کرد: مولوی جنگی‌زهی در راستای وحدت انسجام ملی گام برمی‌داشت و شیعه و سنی را برادر هم می‌دانست و دشمنان اسلام چشم دیدن این عالم بزرگوار را نداشتند و در۳۰ دی‌ماه سال ۹۰ مولوی جنگی زهی را توسط افراد خودفروخته به شهادت رسانند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا