تیم دوچرخه‌سواری در استان البرز تشکیل شود

با اشاره به اینکه بیشترین مسابقات دوچرخه‌سواری در کشور در استان البرز برگزار می‌شود، اظهار داشت: جوایز بزرگی توسط قهرمانان جهان، کشور و المپیک توسط دوچرخه‌سواران البرزی کسب شده است. وی با بیان این که در مسابقات برگزار شده، شرکت کنندگان آن عضو تیم ملی و یا قهرمان آسیا و جهان هستند، افزود: در رشته …

با اشاره به اینکه بیشترین مسابقات دوچرخه‌سواری در کشور در استان البرز برگزار می‌شود، اظهار داشت: جوایز بزرگی توسط قهرمانان جهان، کشور و المپیک توسط دوچرخه‌سواران البرزی کسب شده است.

وی با بیان این که در مسابقات برگزار شده، شرکت کنندگان آن عضو تیم ملی و یا قهرمان آسیا و جهان هستند، افزود: در رشته دوچرخه‌سواری استان البرز نفرات راه یافته به المپیک، قهرمانان آسیایی و جهانی به ویژه در رده جوانان وجود دارد که البته اکنون نیز به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شده‌اند.

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان البرز با بیان اینکه در رده بزرگسالان نیز قهرمانان دوچرخه‌سواری زیادی در این استان وجود دارد، افزود: در بخش قهرمانی کشور در بخش بانوان، جوانان و بزرگسالان در رشته کورسی و کوهستان جزو ۳ رتبه نخست کشور قرار داریم.

وی گفت: در سال جاری در بخش دوچرخه‌سواری کورسی بزرگسالان موفق به کسب رتبه دوم کشوری، در جوانان رتبه نخست و در بخش بانوان رتبه سوم و در بخش کوهستان رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دادیم.

محمدی‌ها با تاکید بر اینکه ظرفیت بالایی در بخش دوچرخه سواری در استان البرز وجود دارد و در جایگاه مناسبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکثر دوچرخه‌سواران البرزی که عضو تیم ملی و از قهرمانان این رشته هستند، فاقد تیم بوده و این از مشکلات این رشته محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: به سبب عدم وجود اسپانسر در مسابقات ورزشی دوچرخه‌سواری سبب می‌شود ورزشکاران این رشته در استان البرز برای سایر نقاط رکاب‌زنی کنند که این به هیچ وجه برای ورزش استان خوب نیست.

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان البرز با بیان اینکه پیگیری‌های زیادی در این زمینه انجام شده است، گفت: لوازم و تسهیلات دوچرخه سواری که بسیار هزینه بالایی دارد، در هیئت ورزشی و توسط ورزشکاران این رشته تامین شده است و اکنون تنها به یک “تیم” که بتواند مجوز باشگاهی را در لیگ برتر دریافت کند و در کشور حضور داشته باشد نیاز داریم.

وی افزود: برخی از ورزشکاران به سختی هزینه امکانات این رشته ورزشی را پرداخت می‌کنند و لازم است به این موضوع رسیدگی شود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا