نام دو Nexus جدید برای سال ۲۰۱۶ معرفی شد

به گزارش موبنا، آنچه که از هم‌اکنون مشخص شده این است که یکی از این دو گوشی هوشمند نمایشگر ۵ اینچی و مدل دیگر هم نمایشگر ۵.۵ اینچی دارد. ولی امروز مرکز @LlabTooFeR در شبکه اجتماعی توئیتر اطلاعات جدیدی را در مورد این دو نکسوز جدید منتشر کرد. این مرکز به نقل از منابع آگاه …

به گزارش موبنا، آنچه که از هم‌اکنون مشخص شده این است که یکی از این دو گوشی هوشمند نمایشگر ۵ اینچی و مدل دیگر هم نمایشگر ۵.۵ اینچی دارد. ولی امروز مرکز @LlabTooFeR در شبکه اجتماعی توئیتر اطلاعات جدیدی را در مورد این دو نکسوز جدید منتشر کرد.

این مرکز به نقل از منابع آگاه توضیح داد مدل ۵ اینچی گوشی هوشمند Nexus در شرکت HTC با کد T50 شناخته می‌شود و مدل ۵.۵ اینچی هم T55 نام دارد. بدیهی است که این نامگذاری از روی اندازه نمایشگر دو گوشی هوشمند انجام شده است.

گوشی هوشمند Nexus One نخستین محصول از سری دستگاه‌های Nexus بود که شرکت HTC در سال ۲۰۱۰ میلادی آن را تولید کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی نیز تبلت Nexus 9 را به تولید رساند.

لازم به ذکر است در سال ۲۰۱۵ میلادی برای نخستین بار شرکت گوگل به صورت همزمان دو مدل از سری گوشی‌های خود را روانه بازار کرد. مدل اول با نام Nexus 5X در شرکت ال‌جی ساخته شده بود و مدل دیگر موسوم به Nexus 6P را هم شرکت چینی هوواوی ساخت.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا