از روی نتایج جست‌وجوهای گوگل اپلیکیشن دانلود کنید

به گزارش موبنا، ولی گوگل تصمیم جدید گرفته است و در نظر دارد برای بارگذاری و نصب برنامه‌های اندرویدی فرآیند متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. بر این اساس اگر هم‌اکنون برای بارگذاری یک اپلیکیشن اندرویدی در لیست نتایج منتشر شده توسط موتور جست‌وجوی گوگل کلیک کنید، بدون آنکه به فروشگاه اینترنتی Play …

به گزارش موبنا، ولی گوگل تصمیم جدید گرفته است و در نظر دارد برای بارگذاری و نصب برنامه‌های اندرویدی فرآیند متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

بر این اساس اگر هم‌اکنون برای بارگذاری یک اپلیکیشن اندرویدی در لیست نتایج منتشر شده توسط موتور جست‌وجوی گوگل کلیک کنید، بدون آنکه به فروشگاه اینترنتی Play Store بروید می‌توانید برنامه مورد نظر خود را در اختیار بگیرید.

این قابلیت طی یک ماه گذشته به صورت آزمایشی برای گروه محدودی از کاربران عرضه شده بود و هم‌اکنون عموم کاربران می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

برای آنکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید، می‌بایست نام اپلیکیشن مورد نظر خود را در جست‌وجوگر اینترنتی گوگل وارد کنید. سپس با کلیک کردن روی لینک‌هایی که منتشر شده است می‌توانید به صورت مستقیم فرآیند بارگذاری ابزار را به صورت مستقیم آغاز کنید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا