فروش بعضی گوشی‌های سامسونگ در آمریکا ممنوع شد

به گزارش موبنا، البته باید گفت که این بار پرونده‌ای برای پرداخت جریمه نقدی از جانب سامسونگ به اپل مطرح نشده است و موارد مشابهی هم در کار نیست. «لوسی کو» قاضی یکی از دادگاه‌های منطقه‌ای آمریکا در مقابل ادعای اپل مبنی بر استفاده دایمی از حق امتیازهای ثبت شده در دادگاه‌های سامسونگ رای مثبت …

به گزارش موبنا، البته باید گفت که این بار پرونده‌ای برای پرداخت جریمه نقدی از جانب سامسونگ به اپل مطرح نشده است و موارد مشابهی هم در کار نیست.

«لوسی کو» قاضی یکی از دادگاه‌های منطقه‌ای آمریکا در مقابل ادعای اپل مبنی بر استفاده دایمی از حق امتیازهای ثبت شده در دادگاه‌های سامسونگ رای مثبت داد. بر اساس رای این دادگاه گفته شد که می‌بایست جلوی فروش برخی محصولات سامسونگ در کشور آمریکا گرفته شود.

این خبر برای سامسونگ بسیار بد است. ولی اگر کمی دقت کنیم متوجه خواهیم شد که سامسونگ از این رای قضایی چندان هم ضرر نمی‌کند. زیرا گوشی‌هایی که فروش آنها بر اساس رای دادگاه ممنوع شده است، دیگر در بازار جهانی فروخته نمی‌شود.

لیست گوشی‌های ممنوعه سامسونگ برای فروش در بازار آمریکا به قرار زیر اعلام شده است: Admire، Galaxy nexus، Galaxy Note، Galaxy Note 2، Galaxy S2، Galaxy S2 Epic 4G Touch، Galaxy S2 Skyrocket، Galaxy S3، و Stratosphere.

جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ که بر اساس رای دادگاه آمریکا فروش آن ممنوع شده است Galaxy S3 نام دارد که سامسونگ آن را سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا