شارژرهای Surface مایکروسافت از بازار جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش موبنا، مایکروسافت می‌گوید آن دسته از تبلت‌هایی که تا پیش از مارس ۲۰۱۵ در آمریکا و تا پیش از ژوئیه ۲۰۱۵ در اروپا فروخته شده‌اند، با مشکل مواجه هستند. بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی شرکت مایکروسافت، اگر این کابل‌های شارژ به صورت ناگهانی یا به میزان زیاد خم شوند، یا اینکه …

به گزارش موبنا، مایکروسافت می‌گوید آن دسته از تبلت‌هایی که تا پیش از مارس ۲۰۱۵ در آمریکا و تا پیش از ژوئیه ۲۰۱۵ در اروپا فروخته شده‌اند، با مشکل مواجه هستند.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی شرکت مایکروسافت، اگر این کابل‌های شارژ به صورت ناگهانی یا به میزان زیاد خم شوند، یا اینکه محکم پیچیده شوند، احتمال افزایش دما و آتش‌سوزی در آنها وجود دارد و می‌تواند مشکلاتی را برای کاربر به وجود آورد.

یکی از سخنگویان شرکت مایکروسافت در این خصوص گفت: «خم شدن، پیچیده شدن و فشرده شدن بیش از اندازه برای کابل این شارژرها در طول زمان می‌تواند مشکلاتی را به وجود آورد. البته گروه اندکی از کاربران Surface Pro با این مشکل مواجه هستند. ما به زودی جزییات این طرح را منتشر می‌کنیم تا کاربران بتوانند که چگونه می‌توانند شارژرهای خود را تعویض کنند».

شرکت مایکروسافت هم اکنون یک سایت اینترنتی ویژه راه‌اندازی کرده است که مشخصات کامل تبلت‌های Surface Pro، Surface Pro 2 و Surface Pro 3 که با این مشکل مواجه هستند در آن آورده شده است.

لازم به ذکر است جمع‌آوری شارژرهای مخصوص تبلت‌های مایکروسافت به مدل Surface Pro 4 مربوط نمی‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا