توئیتر از دسترس خارج شد

به گزارش موبنا، زمانی که مشترکان قصد ورود به حساب‌های کاربری خود را داشتند، روی صفحه اصلی توئیتر این پیغام خطا نوشته شد: «یک مشکل فنی ایجاد شده است. شرکت توئیتر در تلاش است هر چه سریع‌تر آن را برطرف کند». البته باید توجه داشت که این اختلال برای نسخه رایانه‌ای شبکه اجتماعی توئیتر ایجاد …

به گزارش موبنا، زمانی که مشترکان قصد ورود به حساب‌های کاربری خود را داشتند، روی صفحه اصلی توئیتر این پیغام خطا نوشته شد: «یک مشکل فنی ایجاد شده است. شرکت توئیتر در تلاش است هر چه سریع‌تر آن را برطرف کند».

البته باید توجه داشت که این اختلال برای نسخه رایانه‌ای شبکه اجتماعی توئیتر ایجاد شد و به عبارت دیگر آن دسته از کاربرانی که برای ورود به حساب کاربری خود اپلیکیشن توئیتر را مورد استفاده قرار می‌دادند با این مشکل مواجه نشدند.

شرکت توئیتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در طول یک ساعتی که این شبکه اجتماعی از دسترس خارج شد، کلیه کاربران دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر اندروید و iOS به حساب‌های کاربری خود دسترسی داشتند.

دسترسی کاربران موبایلی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز نیز در نوسان بود و طی یک ساعت مذکور برای دقایقی از بین رفت. شرکت توئیتر هنوز علت این مشکل را اعلام نکرده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا