موبایلی که همانند تانک است + عکس

برخی افراد هستند که زندگی پر تحرکی دارند. برخی نیز دوست دارند تلفن همراهی داشته باشند که خیالشان از بابت آسیب های فیزیکی راحت باشد. و البته بسیاری از افراد هم هستند که سلیقه و دقت کافی در نگهداری گجت های خود ندارد و معمولاً در مدت کوتاهی بعد از خریداری، چندین بلا بر سر …

برخی افراد هستند که زندگی پر تحرکی دارند. برخی نیز دوست دارند تلفن همراهی داشته باشند که خیالشان از بابت آسیب های فیزیکی راحت باشد. و البته بسیاری از افراد هم هستند که سلیقه و دقت کافی در نگهداری گجت های خود ندارد و معمولاً در مدت کوتاهی بعد از خریداری، چندین بلا بر سر ابزار گران قیمت خود می آورند.

محصول تازه CAT برای این گروه ها تولید شده است؛ تلفن هوشمندی با مشخصات فنی مناسب که به این زودی ها خم به ابرو نمی آورد. شرکت کاترپیلار که بیشتر آن را به خاطر تولید ماشین آلات راه سازی و معدن کاری جان سخت می شناسیم، در سبد محصولات خود چند مدل اسمارت فون هم دارد که مانند سایر تولیداتش، از مقاومت و دوام فروانی در مقابل آسیب های مختلف برخوردار هستند.

موبایلی که همانند تانک است!
موبایلی که همانند تانک است!

تا به امروز تمام موبایل های کاترپیلار تنها تحت شبکه GSM کار می کرند، اما S50c آمده تا اولین محصولی از این برند باشد که به طور اختصاصی تحت شبکه  Verizon کار می کند. محصول جدید کاترپیلار مناسب افرادی است که در شرایط سخت محیطی کار می کنند. کسانی چون آتشنشانان، کارکنان پروژه های عمرانی، دریانوردان و یا افرادی که عاشق طبیعت گردی هستند.

S50c توانسته استاندارد مقاومت پذیری MIL-SPEC 810G ارتش آمریکا و همچنین استاندارد IP67 را به دست آورد. بنابراین این دستگاه در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و حلال ها و همچنین در برابر ضربه، حرارت شدید، شوک حرارتی، بخار آب و رسوب نمکی مقاومت دارد. این اسمارت فون سرسخت می تواند در محدوده دمایی ۲۵- تا ۵۵+ درجه سانتیگراد به کار خود ادامه دهد و از سقوط به ارتفاع ۱٫۲ متر جان سالم به در ببرد. همچنین قادر است در عمق حدود ۱ متری آب تا ۳۰ دقیقه دوام بیاورد.

موبایلی که همانند تانک است!
موبایلی که همانند تانک است!

صفحه نمایش HD این اسمارت فون ۴٫۷ اینچ اندازه داشته و از روکش گوریلا گلس ۳ برخوردار است. می توان با دستکش های ضخیم و یا دست های خیس نیز به خوبی با صفحه لمسی این تلفن کار کرد.

در مورد سایر مشخصات آن، می شود به پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از درگاه microSD  اشاره کرد. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۲ آن مگاپیکسل است. باتری غیر قابل تعویض آن هم ۲۶۳۰ میلی آمپر توان دارد که می تواند تا ۲۵ ساعت تماس مداوم را برای کاربرش به ارمغان بیاورد.

محصول جدید کاترپیلار میزبان اندروید لالی پاپ است و حدود ۲۰۰ گرم وزن دارد و قیمتی معادل ۳۹۹ دلار برایش معین گشته است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا