به من مي‌گويند يا ردصلاحيت يا استعفا!

سعید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وقی مازند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رانی/ پژوهشگرعلوم حوزوی: اينكه ناگهان فردي با يك شماره تلفن ناشناس با شما تماس ‌بگيرد و با لحني متفاوت خود را مخبر شوراي‌نگهبان معرفي كرده و قبل از اعلام علني وضعيت‌تائيد صلاحيت‌ها ادعا كند كه صلاحیت سیاسی من(سعيد صدوقي‌مازندراني به عنوان نامزد خبرگان) تایید نمی‌شود! اين فرد از اصرار آیت ا… مومن(عضو فقهاي‌شوراي …

سعید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وقی مازند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رانی/ پژوهشگرعلوم حوزوی: اينكه ناگهان فردي با يك شماره تلفن ناشناس با شما تماس ‌بگيرد و با لحني متفاوت خود را مخبر شوراي‌نگهبان معرفي كرده و قبل از اعلام علني وضعيت‌تائيد صلاحيت‌ها ادعا كند كه صلاحیت سیاسی من(سعيد صدوقي‌مازندراني به عنوان نامزد خبرگان) تایید نمی‌شود! اين فرد از اصرار آیت ا… مومن(عضو فقهاي‌شوراي نگهبان) بر انجام مصاحبه از امثال ما خبر داد و سفارش کرد که بهتر است اعلام انصراف نمایيم تا اسم‌مان در بین افراد ردصلاحیت شده قرار نگیرد و ممکن است اين روند عوارضی داشته باشد!
اما بنده كه به خوبي از وضعيت‌خود اطلاع دارم، محکم در پاسخ به اين ادعاگفتم سند مکتوب بايد بدهيد و من مایلم به شرافت رد صلاحیت نايل شوم.
در اين باره بايد اعلام كنم از حضرات آیات مومن و لاریجانی که در دوبار مشارکت اینجانب در انتخابات خبرگان کمال همکاری و مساعدت را داشتند نهایت تشکر را داشته و از همه دوستانی که در استان تهران و مازندران و مرکزی پیگیر اخبار من بودند و ا ز هرگونه حمایت فکری دریغ نداشتند هم سپاسگزارم.تشکر لازم و ویژه از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه که در پوشش خبری و اطلاع رسانی عملکرد و اهداف من در مطبوعات و رسانه مجازی و صداوسیما سعی وافر كردند را بر خود لازم می‌دانم!
ولي بايد به اين نكته مهم اشاره كنم كه اخبار عملکرد تبعیض آمیز شورای نگهبان در اصرار بر انحصار امتحان و عقب نشینی کامل در این موضوع حاکی است که حتی شورای نگهبان به قانون نظارت استصوابی خود هم ملتزم نیست.
بنده به عنوان يكي از نامزدهايي كه در اين انتخابات براي حضور حداكثري مردم به پاي صندوق‌هاي راي ثبت‌نام كرده بودم اميدوارم شوراي نگهبان پاسخ كتبي و مناسبي در مورد علل رد سیاسی اینجانب به من بدهد که بر اساس قانون الزام بر آن شوراست را بتوانم منتشر کنم.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا