بی میلی مشتریان ایرانی به گوشی های نوکیا و مایکروسافت

به گزارش خبرنگار موبنا، استمرار بی میلی مشتریان نسبت به خرید انواع گوشی های هوشمند به خصوص گوشی های نوکیا و مایکروسافت باعث شده تا بازار این کالای ارتباطی سرد سپری شود. منابه بازاری بر این باورند که از چند ماه گذشته تا کنون بازار گوشی های Lumia نوکیا با بی میبی مشتریان روزهای سرد …

به گزارش خبرنگار موبنا، استمرار بی میلی مشتریان نسبت به خرید انواع گوشی های هوشمند به خصوص گوشی های نوکیا و مایکروسافت باعث شده تا بازار این کالای ارتباطی سرد سپری شود.
منابه بازاری بر این باورند که از چند ماه گذشته تا کنون بازار گوشی های Lumia نوکیا با بی میبی مشتریان روزهای سرد و کم رونقی را سپری می کند.
این فعال بازار معتقد است که واردات گسترده برندهایی نظیر هوآوی و سامسونگ باعث شده تا مشتریان تمایلی به خرید گوشی های نوکیا نداشته باشند.
بی رغبتی کاربران نسبت به گوشی های نوکیا تنها مربوط به ایران نمی شود چرا که بر اساس اطلاعات به دست آمده همچنین در فصل سوم سال ۲۰۱۵ سری گوشی‌های Lumia نوکیا موفقیت چندانی کسب نکرد.
به گزارش موبنا، میزان فروش گوشی‌های Lumia نوکیا در این دوره زمانی ۵۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت و در طول این سه ماه مایکروسافت موفق شد فقط ۵٫۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند Lumia را در بازار جهانی به فروش برساند.
۱۲۹/
A

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا