قرعه نکسوس ۲۰۱۶ به نام HTC

وب‌سایت دیجیاتو – نوشته امیر مستکین: HTC همان شرکتی بود که اولین تلفن هوشمند اندرویدی، و سپس اولین موبایل سری نکسوس را برای گوگل تولید کرد. چند سال بعد این شرکت در همکاری مشترک و دوباره ای با گوگل، تبلت نکسوس ۹ را به تولید انبوه رساند و حالا اگر شایعات این روزها صحیح باشند، …

وب‌سایت دیجیاتو – نوشته امیر مستکین: HTC همان شرکتی بود که اولین تلفن هوشمند اندرویدی، و سپس اولین موبایل سری نکسوس را برای گوگل تولید کرد. چند سال بعد این شرکت در همکاری مشترک و دوباره ای با گوگل، تبلت نکسوس ۹ را به تولید انبوه رساند و حالا اگر شایعات این روزها صحیح باشند، گوگل می خواهد در سال جاری دوباره افتخار ساخت محصولاتی از سری نکسوس را به همین سازنده بدهد.

قرعه نکسوس 2016 به نام HTC

منابع چینی امروز خبر داده اند که شرکت خوشنام و مورد اشاره که این روزها با شرایط مالی نه چندان جالبی دست به گریبان است، قرار شده تا در سال جاری دو عدد نکسوس را برای گوگل تولید کند.

تا اینجای کار، صرفا می توان همین خبر را در فضای مجازی شنید و البته باید ذکر کرد که گفته شده این دو محصول از نمایشگرهای ۵ و ۵.۵ اینچ برخوردار خواهند بود. به احتمال زیاد گوگل دوباره راهکار سال گذشته را به کار خواهد بست و یک نکسوس میان رده و یک نمونه پرچمدار توسعه خواهد داد.

پیش از این و در تجربیات قبلی، شرکت اچ تی سی نشان داده که به خوبی قادر است از عهده این مسئولیت برآید و باید دید در سال ۲۰۱۶ و با عرضه دو تلفن همراه از سری نکسوس، آیا شرایط مالی اش دست خوش تغییرات مثبت خواهد شد یا خیر.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا