نخستین گوشی جهان مجهز به دو سیستم ورودی کارت حافظه

به گزارش موبنا، هم‌اکنون پیش‌فروش این گوشی هوشمند با قیمت ۵۴۹ دلار آغاز شده است و کاربران تا پایان فصل جاری می‌توانند آن را در اختیار بگیرند. شرکت Saygus آمریکایی است و دفتر مرکزی آن در شهر سالت لِیک واقع شده است. این شرکت قرار بود نخستین گوشی هوشمند خود را سال گذشته روانه بازار …

به گزارش موبنا، هم‌اکنون پیش‌فروش این گوشی هوشمند با قیمت ۵۴۹ دلار آغاز شده است و کاربران تا پایان فصل جاری می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

شرکت Saygus آمریکایی است و دفتر مرکزی آن در شهر سالت لِیک واقع شده است. این شرکت قرار بود نخستین گوشی هوشمند خود را سال گذشته روانه بازار کند و هم‌اکنون برای این تاخیر یک دلیل موجه دارد.

گوشی هوشمند Saygus V2 نخستین محصول در جهان محسوب می‌شود که از دو ورودی کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند و شرکت سازنده طی یک سال گذشته در حال افزودن این قابلیت بوده است.

این گوشی هوشمند پردازنده Snapdragon 810 را در خود جا داده است و نمایشگر ۵ اینچی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش بگذارد. باری این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

دورین اصلی این گوشی هوشمند پیشرفته با کیفیت ۲۱ مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کند و دوربین سلفی آن هم لنز ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جا داده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا