موتورولا اولین گوشی با نمایشگر نشکن را وارد هند کرد

به گزارش موبنا، این طور که منابع آگاه اعلام کردند، قرار است فروش این گوشی هوشمند از تاریخ ۲ فوریه یعنی حدود دو هفته دیگر در کشور هند آغاز شود. موتورولا هم‌اکنون یک آگهی تبلیغاتی در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کرده است که در آن نشان می‌دهد این گوشی هوشمند آماده ورود به بازار است. …

به گزارش موبنا، این طور که منابع آگاه اعلام کردند، قرار است فروش این گوشی هوشمند از تاریخ ۲ فوریه یعنی حدود دو هفته دیگر در کشور هند آغاز شود.

موتورولا هم‌اکنون یک آگهی تبلیغاتی در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کرده است که در آن نشان می‌دهد این گوشی هوشمند آماده ورود به بازار است.

در این آگهی تبلیغاتی یک تصویر ویدیویی وجود دارد که این پرچمدار را به صورت کامل معرفی می‌کند و نشان می‌دهد که نسبت به محصولات ساخته شده در شرکت‌های اپل، سونی و سامسونگ تا چه اندازه مقاوم‌تر است.

در این تصویر ویدیویی نشان داده شده است نمایشگر گوشی‌های ساخته شده در شرکت‌های اپل، سونی و سامسونگ پس از سقوط از یک ارتفاع ثابت می‌شکنند ولی برای گوشی جدید موتورولا این مشکل به وجود نمی‌آید.

شرکت موتورولا هنوز این گوشی هوشمند را به صورت رسمی وارد بازار نکرده است. ولی منابع آگاه بر این باورند که طی دو هفته آینده فروش این گوشی هوشمند به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا