HTC برای واقعیت مجازی شرکت مجزا تاسیس می‌کند

به گزارش موبنا، منابع آگاهی که نخواستند نامشان فاش شود توضیح دادند «چِر وانگ» مدیرعامل شرکت HTC به زودی یک شرکت جدید تاسیس می‌کند که در آن فقط محصولات واقعیت مجازی (VR) تولید می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به عینک هوشمند HTC Vive اشاره کرد. این شرکت در حالت کلی به وانگ و HTC …

به گزارش موبنا، منابع آگاهی که نخواستند نامشان فاش شود توضیح دادند «چِر وانگ» مدیرعامل شرکت HTC به زودی یک شرکت جدید تاسیس می‌کند که در آن فقط محصولات واقعیت مجازی (VR) تولید می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به عینک هوشمند HTC Vive اشاره کرد.

این شرکت در حالت کلی به وانگ و HTC اختصاص دارد. ولی فعالیت‌های خود را به صورت کاملا مجزا پیش می‌برد و سیاست‌های متفاوتی را نسبت به گوشی‌های هوشمند این شرکت دنبال می‌کند.

کارشناسان بر این باورند که جداسازی مرکز توسعه سیستم‌های واقعیت مجازی HTC از بخش گوشی‌های هوشمند آن یک اقدام کاملا درست محسوب می‌شود و طی چند سال آینده می‌تواند تاثیر مثبتی بر روند فعالیت‌های این شرکت برجا بگذارد.

سرمایه‌گذاران هم‌اکنون در حال همکاری با سازمان بورس تایوان هستند تا سهام شرکت جدید را در تالار بورس وارد کنند. به گفته کارشناسان، با این اقدام شرکت HTC می‌تواند تاثیرات اقتصادی مثبتی را از بازار جهانی ببیند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا