واتس‌اپ رایگان شد

به گزارش موبنا، تاکنون روال بر این اساس بود که کاربران جهانی فقط سال اول اشتراک در سرویس واتس‌اپ به صورت رایگان از خدمات این ابزار ارتباطی بهره می‌بردند و پس از آن می‌بایست سالانه هزینه ۰.۹۹ دلاری را پرداخت می‌کردند. با این وجود شرکت واتس‌اپ که از زیرمجموعه‌های فیسبوک محسوب می‌شود روی وبلاگ رسمی …

به گزارش موبنا، تاکنون روال بر این اساس بود که کاربران جهانی فقط سال اول اشتراک در سرویس واتس‌اپ به صورت رایگان از خدمات این ابزار ارتباطی بهره می‌بردند و پس از آن می‌بایست سالانه هزینه ۰.۹۹ دلاری را پرداخت می‌کردند.

با این وجود شرکت واتس‌اپ که از زیرمجموعه‌های فیسبوک محسوب می‌شود روی وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که این هزینه به طور کامل حذف شده است.

واتس‌اپ توضیح داد طرح دریافت هزینه سالانه برای اشتراک کاربران چندان کارآمد نبوده و اثر مثبتی را بر روند فعالیت‌های این شرکت برجا نگذاشته است. در مقابل، رایگان کردن این ابزار پیام‌رسان می‌تواند انگیزه بیشتری را برای اشتراک عموم کاربران فراهم کند.

شرکت واتس‌اپ همچنین اعلام کرد که با این اقدام هیچ گونه آگهی تبلیغاتی هم در این ابزار پیام‌رسان منتشر نمی‌شود و کاربران هیچ تغییری در روند فعالیت‌های آن مشاهده نمی‌کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا