دونالد ترامپ: محصولات اپل در خاک آمریکا تولید شوند

به گزارش موبنا، اگر چه این روزها بین دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در آمریکا رقابت تنگاتنگی انجام می‌شود، ولی به جز آن سخنرانی‌های ترامپ بسیار عجیب و در برخی موارد غیرقابل درک است. این نامزد انتخاباتی تئوری‌های خود را برمبنای نظریه انتقال کارخانه خودروسازی فورد به کشور مکزیک بیان کرده است و دعا می‌کند …

به گزارش موبنا، اگر چه این روزها بین دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در آمریکا رقابت تنگاتنگی انجام می‌شود، ولی به جز آن سخنرانی‌های ترامپ بسیار عجیب و در برخی موارد غیرقابل درک است.

این نامزد انتخاباتی تئوری‌های خود را برمبنای نظریه انتقال کارخانه خودروسازی فورد به کشور مکزیک بیان کرده است و دعا می‌کند که با این کار می‌تواند ۳۵ درصد مالیات بیشتری را برای تمام محصولاتی که خارج از کشور آمریکا ساخته می‌شوند، به این کشور وارد کند.

ترامپ در آخرین سخنرانی خود تمرکز زیادی بر شرکت اپل داشت و ادعا کرد رایانه‌ها و گوشی‌های این شرکت می‌بایست در خاک آمریکا تولید شوند.

برای آن دسته از افرادی که از قوانین اقتصادی آگاهی دارند این مسئله روشن است که چنین اقدامی برخلاف تجارت آزاد محسوب می‌شود و می‌تواند مشکلات مالی فراوانی برای اپل ایجاد کند.

با این وجود، اگر اپل تصمیم بگیرد محصولات خود را در آمریکا به تولید برساند، این اقدام می‌تواند برای کشور آمریکا مزایای فراوانی به همراه داشته باشد و علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، بستر لازم برای پیشرفت اقتصادی را هم فراهم آورد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا