نمایشگر Galaxy S7 با سه لبه خمیده عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، یکی از مدل‌های گوشی هوشمند Galaxy S7 پردازنده Snapdragon 820 کوالکام را در خود جا داده است و مدل‌های دیگر همراه با پردازنده Exynos سامسونگ عرضه می‌شوند. در دیگر شایعات آمده است که سامسونگ مدل معمولی این گوشی را با نام Galaxy S7 و مدل خمیده آن را با نام Galaxy S7 …

به گزارش موبنا، یکی از مدل‌های گوشی هوشمند Galaxy S7 پردازنده Snapdragon 820 کوالکام را در خود جا داده است و مدل‌های دیگر همراه با پردازنده Exynos سامسونگ عرضه می‌شوند. در دیگر شایعات آمده است که سامسونگ مدل معمولی این گوشی را با نام Galaxy S7 و مدل خمیده آن را با نام Galaxy S7 Edge عرضه می‌کند.

امروز منابع آگاه اعلام کردند در حالی که نمایشگر مدل Galaxy S6 در دو لبه بدنه خمیده شده بود، مدل Galaxy S7 به گونه‌ای ساخته شده است که نمایشگر آن در سه لبه بدنه خمیده می‌شود.

سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy S7 Edge را به گونه‌ای طراحی کرده است که علاوه بر دو طرف بدنه، در قسمت پایین آن هم نمایشگر خمیده شده است و بنابراین کلید Home داخل نمایشگر خمیده تعبیه شده است.

در این گوشی هوشمند ورودی کارت حافظه microSD در سمت راست بدنه قرار دارد که مانند سیستم کارت خوان در رایانه است و کاربر می‌تواند به صورت مستقیم کارت حافظه را در آن وارد کند.

این گوشی هوشمند که بسیار باریک طراحی شده است در قسمت بالای خود جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری مخصوص هدفون را شامل می‌شود و سیستم ورودی USB Type-C هم در همین قسمت قرار دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا