مجری جنجالی تلویزیون به حرف آمد

این روزها او در گفتگویی به شکل مستقیم در این باره سخن گفته و علیه رسانه‌هایی که اخباری در این رابطه منتشر کرده‌اند موضع گرفته است. جمشیدی در این گفتگو می‌گوید که هیچ برخورد منفی از مردم دریافت نکرده، از صدا و سیما گله‌ای ندارد و در هیچ پروسه قانونی ممنوع‌التصویر نشده است. جمشیدی علت …

مجری جنجالی تلویزیون به حرف آمد

این روزها او در گفتگویی به شکل مستقیم در این باره سخن گفته و علیه رسانه‌هایی که اخباری در این رابطه منتشر کرده‌اند موضع گرفته است. جمشیدی در این گفتگو می‌گوید که هیچ برخورد منفی از مردم دریافت نکرده، از صدا و سیما گله‌ای ندارد و در هیچ پروسه قانونی ممنوع‌التصویر نشده است. جمشیدی علت خروج‌اش از سازمان را «نوع نگاه برخی از آن دست‌های پنهان» عنوان می‎‌‌کند.

او همچنین ادعا می‌کند که در تاریخ جمهوری اسلامی سابقه نداشته که رسانه‌ها با این عطش سراغ پرونده‌ای بروند. جمشیدی همچنین مدارکی دال بر عدم سوءپیشینه‌اش نشان می‌دهد و می‌گوید که حتی اگر یه ثانیه محکوم شده بود، در این مدارک نشانی از آن موجود می‌بود.

او همچنین با قاطعیت، رای دادگاه درباره پرونده‌اش را برائت عنوان کرد و تصویری از زنی با چشم‌های پنهان شده در رسانه‌ها را که در کنار تصویر خودش منتشر شده بود، بی ربط دانست که از سایت‌های زیبایی برداشته شده است.

او فعالیت این روزهایش را نگارش کتابی با عنوان فرهنگ جامع مشاهیر عنوان کرد و ادامه داد که آن چه بر سر او آمده، بسیار کمتر از اتفاق‌های منفی است که برای مشاهیر این سرزمین اتفاق افتاده است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا