عرضه گسترده اپل با گارانتی متفرقه در بازار

به گزارش خبرنگار موبنا، هم اکنون مدل های آی فون ۶ ، آی فون ۶S ، iPhone 6 Plus و iPhone 6S Plusبا ظرفیت های گوناگون روانه بازار تلفن همراه شده است. گوشی آی فون ۶ با ظرفیت های ۱۶ و ۱۲۸ گیگابایتی دو میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و دو میلیون و ۵۳۰ هزار …

به گزارش خبرنگار موبنا، هم اکنون مدل های آی فون ۶ ، آی فون ۶S ، iPhone 6 Plus و iPhone 6S Plusبا ظرفیت های گوناگون روانه بازار تلفن همراه شده است.
گوشی آی فون ۶ با ظرفیت های ۱۶ و ۱۲۸ گیگابایتی دو میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و دو میلیون و ۵۳۰ هزار تومان در اختیار کاربران قرار می گیرد.
در همین حال iPhone 6S نیز با ۱۶ ، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی نیز با قیمت دو میلیون و ۴۳۰ هزار تومان، دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سه میلیون و ۱۶۰ هزار تومان به فروش می رسد.
به گزارش موبنا، فروش گوشی‌های هوشمند در بسیاری از بازار‌های جهانی روند رو به نزولی در پیش گرفته، حال آنکه این موضوع در منطقه‌ی خاورمیانه برعکس بوده و در جریان سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ فروش گوشی‌های هوشمند در خاورمیانه و شمال آفریقا سه برابر افزایش یافته است. این موضوع در مورد آیفون‌های اپل افزایشی ۱۳۳ درصدی داشته است.
ایران هم از این قاعده مستثنا نیست و این برند آمریکایی توانست با تقاضای بالایی از سوی کاربران ایرانی روبرو شود.
iphone-6s1224211

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا